bonnaliv

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Cicci & Ebbe - 23 februari 2013 19:56

Nu är det både bebismagar o mer muskler på bild :P . Kråka ( klocka) är rund som en boll.
Man ser redan resultat på jhon :D härligt :) .
Kortslutning i skallen idag med ... Ska jag våga erkänna det ? Skulle jobba Pippi i dag men ville undvika att hålla henne inne igen , tänkte rida men bestämde mig att stanna på gården för jasmines skull.... Då hon skulle rida crème . Anki red iväg o J ville rida med ... Såg dem försvinna ... Funderade på va jag skulle göra . Lät Pippi gå ut o börja mocka . Mitt i mockandet så drog jag en ramsa som kunde få den hårdaste att spakna.
Kunde ju för faen sadlat henne o ridit efter för va ju va jag ville från början - rida! Där stod jag som ett fån!!!!! Kunde ju inte me att hämta in henne glad som hon va att få komma ut i hagen efter att varit inne sen igår :/ .

Min dag blev allt annat än va som va planerat på den fronten. Fann crèmes problem vi sadlingen. Hon brukar bråka när syrran ska sadla henne så idag va vi beträdda på detta men inget alls men då tog vi westernsadlar istället för den engelska . Är det så enkelt att den andra sadeln nyper ..

KramC

Av Cicci & Ebbe - 23 februari 2013 19:24

Med Anki o Jasmine med crème

Av Cicci & Ebbe - 23 februari 2013 19:21

Av Cicci & Ebbe - 23 februari 2013 12:01

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards