bonnaliv

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Läget

Av Cicci & Ebbe - 8 februari 2013 13:51

Gud ... Kan det va slut något gång?!

Tänk att saker o skriva om krymper mer o mer :/ men det är väll inte så konstigt kanske ?! Saknar dessa dagar då man kan fylla bloggen med massa djur o massa om dem :( . Händer väll saker hela tiden men jag är väll inte så närvarande :S .
I helgen kommer barnen så då blir det atomstiskt att jag finner mer tid för saker o göra , om inte annat så är Det allt som finns o göra med barnen när de är här!

Snörvlar på men det går :) , städar o donar o vet ni va ??? Till min förvåning så blev jag ståendes med inblick i mitt stressade liv - I FÖNSTRENA HÄNGER JULGARDINER KVAR :O o nu då... Jag vet inte var jag har gardinerna liggandes efter att åkt till mamma för o tvätta !!! Ja lite panik kanske :P
Kram C

 
 
Emelie

Emelie

8 februari 2013 13:58

Ha ha ha blir så glad när jag läser att det inte bara är en annan som ligger efter med lite av varje :-)

Dock åkte mina julgardiner och julstjärnor ner för 4 dagar sedan, ha ha ha bättre sent än aldrig o ja, jag hade faktiskt julstjärnorna tända på kvällarna :-) Ha ha ha de bjuder jag på :-)

Kram Emelie

http://www.fullblodenicentrum.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

8 februari 2013 14:05

Julstjärna har jag med uppe i ena rummet :/ hahahah... Fick ner tomtelampan iallfall :P . Ja här ligger det efter .... Men man får väll bjuda på det för den som kommer :D
Kram C

 
marianne

marianne

8 februari 2013 15:00

jag har mina röda gardiner kvar, dom är kanske inte så juliga, men dom kom upp till jul .
klart mamma vet bäst....alltid ;) jag fick mej en liten tankeställare när jag läste ditt inlägg från tvättdagen.....tänk om mina barn går runt å tänker lika om mej? ???
jag som bara vill deras bästa? men det bästa måste väl vara att låta dom vara vuxna? dom är ju ändå 30 å 37 (snart)
stackars "barn" haha

http://marresmams.blogg.se

Cicci & Ebbe

8 februari 2013 15:03

Hahaha ja precis ... Nog för mamma vill väl men Gud va jobbigt det kan va :P
Hahah ja men jag kan inte bortförklara mina julgardiner :/ e så juliga de kan bli tyvärr Hahaha
Kram C

 
Nina

Nina" title="http://blogg.se]Nina[/url]" target="_blank">blogg.se]Nina[/url]

9 februari 2013 01:18

Julgardiner hänger uppe här med ;-P

I stugan slängde jag ut granen i dag och tog bort alla julsaker, men den har ju stått tom sedan i julas så jag har inte haft någon lust att gå dit och ta bort julen. I dag var jag dock tvungen eftersom barn och barnbarn skulle komma över helgen.

http://stallskogalund. blogg.se

Cicci & Ebbe

9 februari 2013 01:26

Hahaha ...
En bra anledning att ta bort den :)

Ja jag måste med få tummen ur men just nu har jag noll kolla på var gardinerna befinner sig :/
KramC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards