bonnaliv

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Cicci & Ebbe - 25 februari 2013 22:46

En lärorik dag ... En rolig dag !! Idag flyttade 2 av valparna :) o kvar blev den lilla hanen som gubben döpt till brutus ... Han ska stanna !!
Gubben va till läkare men satt en timma utan hjälp o valde att skita i det :/. Ja jag tänkte säga att det e så gubbar är men även jag tröttnar när de säger att man ska få hjälp DIREKT o sen inte kallar in en . En ledig gubbe från jobbet i morgon . Det blev ingen ridning :( , heller inte arbete alls :/ men i morgon förmiddag så är det ridning :D . Då blir det äntligen av !! Ska hämta syster då :). Blev lite bortskämd idg av gubben :P men det tackar vi för . :D
Vi har haft en skit rolig dag ute på vägarna :) o snart ska vi iväg igen.
L va här en sväng under dagen , då vi Inte va hemma . Körde fast Sig utanför stallet hahah...
Här ska det provas protein plus på jhon o jag funderar på om müsli till Pippi :) ska nog ordna en säck :) är dax nu igen :)
Härlig dag med en massa men av allt annat som inte hör vardagen till så mycket här annars :P .
Väntar på bilder på älskade Pippi o jhon:)
KramC

Av Cicci & Ebbe - 25 februari 2013 12:55

Inget förvånar mig längre ... Hur tror man att köttproduktionen skulle sett ut om de inte använde utblandning av flera slag? Varje gång jag äter "klara" rätter så är jag ganska öppensinnad med va jag stoppar i mig !
Står det nöt men ... Ja vem vet va det egentligen är.
KramC

Av Cicci & Ebbe - 25 februari 2013 09:00

Som man vaknade av solsken i HELA sovrummet :P o kvitter UTANFÖR rutan :D . Kan det va så att våren ändå kommit ??? Nu efter många om o men! Med solen rakt i ögonen så njuter jag faktiskt o tillåter mig själv sträcka ut mig innan jag kliver upp :)

Det va längesen , allt för längesen nu ...
God morgon :D alla solar där ute!
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards