bonnaliv

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Middagsfrid

Av Cicci & Ebbe - 16 februari 2013 23:22

Pippi o Jhon är för roliga ... Att de liksom inte bara ger sig ! De ska ju tjivas o den andre ska bara visa sig på styva linan när det är dax för mat. Ena springer mot den andra o tvärt om... Vissa dagar är det bra med ett språng .. Nöjt ... Ibland kan vi hålla på länge o väl så de andra tröttnar ... O vissa dagar/ gånger SOM IDAG , ja då kan vi dela hög o äta nos mot nos!!

Ibland skulle jag vilja förstå deras beteenden , vet hur de tänker :)
De e roliga de !!


På tal om roliga så delar jag me mig av ett mail jag fick tidigare .. Som om vi inte har nog med hästar då så vi byter EN mot TVÅ ??? :/
Njjjjjjaaaaaaeeee...
KramC

 
 
Emelie

Emelie

17 februari 2013 01:20

Ha ha ha, ja konstiga (roliga) förslag kan man få ibland :-)

Härligt att du bjuder oss andra oxå på det :-)

Kram Emelie

http://www.fullblodenicentrum.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

17 februari 2013 08:44

Ja men jag kan förstå henne samtidigt ( tror jag) . Ingen fråga kan väll va för dum??? Hahaha...

Ne starkt att hon frågade måste jag säga!
KramC

 
Kerstin

Kerstin

17 februari 2013 03:04

Tja fråga kan man ju alltid. Du har ju 2 shettisar. ;) Tyvärr, nu säger jag inte att den här personen tycker så, men många ser ju bara shettisarna som sällskap och att de inte varken behöver eller får ngt mer, vilket jag tycker är tråkig. Shettisar är ju underbara och kloka arbetshästar. :) Vi gör iof inte mkt med Prins nu, men han har haft ett aktivt liv i 23 år och rids fortfarande samt fostrar de yngre.
Gick inte att kommentera nästa inlägg... Men jag tror du och har jag lite samma tidsbrist.. Snälla ljus kom!! Snälla tiden kom!!
Men här blir det häst minskning framöver.. Måste för att hinna med, ett tag var jag inne på att lämna iväg hundarna också, men jag kan inte ge upp allt, än..
Sv: Det du skrev om Ipaden och programvara.... Tja, du bra fråga!! Ha ha!! Laddar bara ner jag, tar förgivet att det ska fungera. hi hi!!
Kram!!

http://stallrosen.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

17 februari 2013 08:42

Ja precis :/ vi har ju 2 ja o de vill vi inte ha att bara gå ... Så med 4 ... Hmm... Skulle aldrig funka ! Ska försöka rida in de vi har o köra in :D .

Ja tid ... Snälla tid ... Men de är mycket därför vi med ska dra ner till sommaren/ hösten :( . Måste hinna med o man vill ju hinna med alla utan att gå under själv på köpet . Ibland klarar man bara inte av det då det finns så mycket mer man måste med.

Nej du kan inte göra dig av med alla :O Då har du inget kvar ( klart du har kvar men du förstår hur jag menar)

Hahaha ops ... Ja visst kan man ladda ner men Hahaha... Det är kört efter att tag om man inte har kollen :P
KramC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards