bonnaliv

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Cicci & Ebbe - 7 mars 2013 00:26

En kväll värd att minnas !
Inget speciellt men för mig personligen så är det en massa mer än jag vågat kanske tänka mig . En kväll med löfte om mer frihet! :) se det hur ni vill ( vissa brukar tolka inläggen lite som de vill ) men bara jag vet meningen bakom va jag skriver :D . Har lagt mig o de andra 2 sover :/ men konstigt ? Neee :) kanske ska va så på den årsmodellen av gubbe ;) hahah.. I morgon hoppas jag på att L finner va jag söker så jag vet . :) börjar bli galen ... Måste måste måste !!! Idag kan jag säga att inget skulle göra mig gladare . Hmm .. Nu funderar nog många över va jag menar men... Är som sagt inte alltid jag skriver allt här :P . Har en liten funderare på detta med L , lite kring framtid , häst o så ... Ska ta upp det med gubben o än är varken bu eller bä sagt men det är frestande . Ska väll se va som händer , sägs o sker :P....
Snurr i kolan ... O därför säger jag god natt :) är trött som grisen (o på tal om Det så ska jag kolla - gris till salu , i brist på egen) Hahaha
Love ya , natti
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards