bonnaliv

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Världens finaste dag

Av Cicci & Ebbe - 9 mars 2013 08:05

Exakt kl 06.06 idag hände det mest fantastiska för exakt 4 är sen :)
Idag blev jag mamma åt min första o enda vackra , sötaste , godaste , kärleksfullaste , spralligaste mest bestämda dotter . 4 år av va jag tidigare aldrig fått uppleva ! Se min lilla växa o utvecklas till en egen stark person :) . Hon har alltid varit ett "lätt" barn , före i sin utveckling o jag beundrar henne verkligen. Allt hon kan ... Allt hon lärt MIG om att va en bra mamma !! Denna lilla som för mig blev min trygghet lika som jag hennes! Denna lilla som jag har svårt att va ifrån , saknar , oroar mig för o jag vet att jag har flera flera år framför mig av det samma men jag älskar det . Hon har gett mig flertal gånger av stolthet som inte går att mätas, flertal lycka , massa tårar av både glädje o ren oro tex. Aldrig har någon tidigare kunnat påverka mig så stakt som hon <3 . Jag gav upp en massa för henne , livsstil , vänner mm men jag ångrar det inte det minsta . Kunde aldrig "vunnit" något bättre. Hon påverkar MIG till den höga grad så att jag sluta röka i rädsla att svika henne . Ni vet detta med att själv bidra till att låta henne leva utan mamma , ett öde hon inte bett om ( i värsta fall ) men risken vill jag inte ens ta.( Varje bloss gav min ÅNGEST just för detta ) Jag försöker lära ett liv som ska passa för henne , inte mig . Hennes trygghet , lycka o välmående är nr ETT. Jag har fått ställa om mina principer o ändra om en hel livssituvation o jag måste säga att det varit en jävla kamp men varje sekund av va jag lidigt är hon mer än värd . Ett gott lidande kan man kalla det för det är mindre skadligt än livet innan.

Min lilla ljusa med sina 2 blå :) idag är dagen du kom till världen , dagen du fick mig att känna på att molnen o än är jag där . Du lilla vackra knyte som gjorde mig hel , läkte alla sår av tvivel . Du är den bästa lilla vän man kan tänka sig :) hos dig kan jag misslyckas , klanta mig , göra fel men ändå va lika älskad <3 du drömmer inte ! Du har gjort mig till en av de rikaste i världen ...
Jag älskar dig ?! Mest i hela världen , för evigt ( o evigt är en lååååååång tid ) en tid jag kan lova Dig respekt , kärlek o god omvårdnad . Du är den finaste av allt liv på jorden ....
Min stolthet , mitt allt min vän . Jag ska aldrig svika dig medvetet , heller inte såra .

Grattis på 4 årsdagen mitt hjärta <3
4 år har du förgyllt mitt liv o för varje kommande dag , vecka , månad o år ska jag tacka världens alla stjärnor för att just jag fått denna underbara framtid o lyckan att få dela ett liv med dig .
För mig är du mer värdefull än luften jag andas . Mer värd än livet!

Love mamma

 
 
Ingen bild

L

9 mars 2013 08:59

Så vackert !!!!

 
Ingen bild

Ulrika

9 mars 2013 12:01

Oj så fint! Snyftar lite här :)

Cicci & Ebbe

9 mars 2013 12:11

:D
KramC

 
Emelie

Emelie

9 mars 2013 19:03

Håller med de ovan, helt udnerbart skrivit, värmer även den
frusnes hjärta (tror jag)

Hmm fast en annan får ju lite dåligt samvete, min "stora" vet precis hur hon ska driva mig till fullkomligt vansinne, så mmmm inte lätt den inte.(läs nu med glimten i ögat) för de två små lökarna är ju mina allt även de hemska, jobbiga dagarna, de hör ju till liksom;-)

Kram Emelie

http://www.fullblodenicentrum.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

9 mars 2013 19:07

Hahaha jag skrattar :D
Min lilla kan allt driva mig tokig med men det är klart man älskar de över allt annat . Ja det hör till :) måste ju testa gränser mm :D
KramC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards