bonnaliv

Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Fosterbarn, barn o allt där till

Av Cicci & Ebbe - 4 november 2012 22:50

När jag tänker efter så händer för mycket just nu , för snabbt o allt packat på varannat ! I morgon har gubben möte om sina barn o jag mår illa av oro! ( För en massa olika saker ) Den 9-de nov kl 10 kommer de som ska berätta mer om detta med fosterbarn , sparka in oss i frågan o allvaret - en gång för alla !? Sker så mycket som för mitt oroade inre till kaos . Tankar , funderingar ... Oro för saker sen gammalt ... Att det ska dras upp igen :(. Hinner inte släppa oron för en sak innan en annan tar plats :/ men det kanske är så det är . Livet drar på o jag bara dras med o knappt hinne hämta andan. Det e press av alla dess slag o jag börjar tvivla på mig själv. Kommer jag stå pall ? Hur kommer livet se ut med huset fullt av ungar , känna att en familj ska blandas samman med en annan som det blir med 4 barn från hans tidigare liv??? Jag minns den gången jag spenderade en helg med dem för några år sen o jag minns hur förbannat fel allt va . Jag låg på rummet för att jag inte passade in .. De hade ett eget liv. Hans stora är nu 14 ... Hur ska vi komma överens ? Angel... Hur kommer allt påverka henne? För henne är pappa HENNES pappa o inte delat honom med någon annan tidigare :/ . Kommer jag stå ut med att höra människans namn ( som jag avskyr mest på jorden ) i mitt hem? Min son? När kommer han in i all röra av ungar .. När mamma har tiden över? När gubben min tänker tanken på att köra mig till honom kanske ? Klarar jag se en familj återförenas medans min egen slås i bitar ? Helvete ... Jag vet inte !! Är jag så redo som jag trodde eller va det paniken som flög in? Fosterbarn... Klart att jag fortfarande vill men hur kommer man möta dem i dörren?! Slutkörd , sönderstressad o uppgiven? Jag oroar mig som galet ..
Kram C

 
 
Annie

Annie

5 november 2012 07:14

Du måste klara av det. Du kan inte begära annat, det vore bara fel och egoistiskt. Jag vet att det låter illa men tänk efter. Det är hans barn de med, han älskar & saknar dom, precis som du älskar & saknar Leon. Du har klarat värre saker , varför skulle du inte klara det här? Du är en kämpe och brinner du för något så ger du inte upp så lätt. Frågan är brinner du för honom? Pöss

http://sumilagro.devote.se

Cicci & Ebbe

5 november 2012 09:13

Jag har inte begärt annat heller!!! ( vill bara få det förstått en gång för alla ) . Jag är glad för hans skull / barnens skull men detta handlade inte om dem utan mig ! Hur jag känner för stunden .. Ja jag har klarat värre saker men går inte gämnföra ... Ja det gör jag , hoppas jag... Pözz C

 
marianne

marianne

5 november 2012 09:30

Jag har inte hunnit läsa några bloggar de senaste dagarna och oj vad ledsen jag blev nu när jag läste om baggen och lon :(
Jag förstår din oro, jag skulle vara galen om jag visste att lo höll till här...visserligen har jag sestt en och spår oxå, men den gick nog bara förbi här.

Klart det ordnar sej med barnen....bara att ta det som det kommer och vara som vanligt...
kram

http://marresmams.blogg.se

Cicci & Ebbe

5 november 2012 09:39

Tack för dina ord :D
Ja det är mycket just nu här ute i tassemarkerna ;) .
Jag hoppas verkligen att det ordnar sig som du skriver . Hoppas det funkar !
Kram C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards