bonnaliv

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Cicci & Ebbe - 27 november 2012 20:44

Idag kom räkningen på fodret o leveransen ... Det räknat med spånet som skulle komma i veckan.... Galet!!
Måste kanske se över detta med stall mm
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 27 november 2012 20:08

Lilla leker o ja va fasen ... Måste leka med henne lite då kussen kollar på film , gubben vid tv-spel .... Så nu har vi klätt dockor , målat o sen fick hon måla mamma tiger Hahaha
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 27 november 2012 15:59

Av Cicci & Ebbe - 27 november 2012 12:21

Idag vill jag inte va med.... Snön vräker ner utanför :(. Skoj för lilla men för en annan :/ ... Gå i ide? Gubben kom hem på morgonen för att få ett par timmars vila för foten så han la sig (som ni säkert kunde räkna ut ) o sov o beställde väckning till kl halv 12. Idag vankades det mer överraskande besök :) , brollan ( den minste) . Så här sitter vi nu o svär ve o förbannelse över livet utanför o slagit igång elden :) . Överallt är hundar :D o de är ta mig fasen i alla olika storlekar ( slog mig nyss) Hahaha.... Fasen de ska åka till Skövde o jag känner att det hade varit jävla kul o åka med :) men men ... Har hela gården full o kan inte lämna de. Något morfar blir nog inte av! :(
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards