bonnaliv

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Cicci & Ebbe - 22 november 2012 21:37

I morgon vill jag inte stå vid spisen flera timmar så idag slog vi igång kalopsen som bjuds till middag i morgon. :) storkok om något :P men det är kul. Känner att tröttheten börjar komma över en nu men det är gött . En slags utmattning jag gillar :D
Lilla väntar nu ivrigt på morgondagen o vem kan klandra henne? Inte alltid man får 4 syskon från att varit ensamt barn :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 22 november 2012 20:41

Grimma är alltid bra o ha :) visst kan man alltid köpa sig själv men grejen är roligare om man man kan vinna! :P Själva grejen är spännande !

Så nu sätter vi igång en liten tävling på den typ av grimma ni ser på bilden :) . Fleecefodrad grimma. Själv vill jag ha den bruna till Pippi :D , finns i marin , röd o brun.
Vilken är din favorit ?
Va ska du då göra? Enkelt!! Kommentera att du är med på DETTA inlägg så får lilla i slutet dra en lapp med en siffra o kommentaren med samma nr i ordningen har VUNNIT! Lätt...
Rättvist ....
Spännande ;)
Kram C o E

Av Cicci & Ebbe - 22 november 2012 20:26

Allt började väll bra men sen gick det utför :P. Allt har liksom blivit fel , allt va det inte skulle bli just idag. Bara att le åt det hela o lära sig - man ska inte ta ut seger i förskott !
Huset fylls av lukt från brygden :) , måste säga att den fungerar . Mår massa bättre så nu ska jag dra i mig en mugg till :) . De må smaka . . . Men fan det hjälper o det är det viktiga .
Rummet står klart , i morgon ska vi skaffa madrasser mm :) sen så kanske jag kan koppla av . Jag pratade om min idé med någon mys kudde i vaje säng , något sött o gubben verkar ha fastnat för det så i morgon blir det nog något litet till var säng med :) . Jag känner att man får göra det bästa av va som finns o handla in våningsängar när man "får till det". :P ska fixa mysfaktorn iallafall :).
Som ni märkt så har det inte blivit så mycket häst idag :( , gillas inte Av mig! I morgon ska jag avlägga en "pippitid" så nu börjar jag "köpslå" med gubben om minuter Hahaha... Får inte låta henne bli lidande ! ( inte för att hon lider ordagrant men ni fattar va jag menar ) . Min stora flicka behöver med sin tid o ibland får annat vänta som hon ibland får göra med . Rättvisa! :P iallafall ska jag ha minst en timma med henne , mindre nöjer jag mig inte med . Jaha... Då är det kväll då :/ . I morgon är den stora dagen !! Jag både ser fram mot att möta dem , samtidigt som jag vill gömma mig .
Nu pockar lillan på för lite uppmärksamhet så då ska hon få det :D
Ummärksammat att bilden är BARNFÖRBJUDEN ???
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 22 november 2012 18:38

Av Cicci & Ebbe - 22 november 2012 17:32

Här hade man planerat , verkligen lagt ner energi på att göra det bra .... För gubben , för barnen... För oss alla helt enkelt ! I morgon bitti får gubben ut sitt förskott :/ , inte alls va vi hade tänkt. I morgon kl 15 ska han va i skara o hämta de :( . Blev att släpa fram ett par gamla skit sängar som garanterat är nära samma ålder som gården. Snickra lite då det fattades ben o göra det bästa av situationen :(. I morgon blir det då att kasta sig till stan o handla mat o lakan mm . Hoppas man får till ett par dugliga rum ändå som de ska överleva en helg i .
Förbannat ..... Känns för jävligt helt ärligt!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 22 november 2012 16:17

Av Cicci & Ebbe - 22 november 2012 13:22

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards