bonnaliv

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Cicci & Ebbe - 23 november 2012 23:09

Nu ligger alla barnen nerbäddade :) det va lite tårar på T ( näst minsta av de 4) men förhoppningsvis så ska det gå bra nu . Är väll inte konstigt då hon/ de knappt känner oss o första natten här ... Bara träffat pappa EN gång innan beslutet om helg :S ... Kan tyckas lite väl snabbt men men... Så är det uppgjort iallafall. Barnen önskar själva att vara här varannan helg :D både glädje o skrämmande . Kommer jag klara detta o allt va detta innebär ? Blir mycket på en Gång , väldigt snabbt (för min del) . För lilla har det gått jätte bra :) , hon fastnade för L ( näst största o broder ) o för T ( tidigare nämd ) men på slutet av kvällen fann hon visst sin bror L ( den yngste ) då de båda tyckte det va kul att fånga Milan o buzz o kul att bara bära omkring dem o diskutera milans vikt. Han är en tuuuuuuung kille :)
Alla i säng o lilla kom i med inne i rosa rummet o det som fick mitt öga att tåras va när hon ropar - god natt min bror till pojkarna i rummet innanför <3
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 november 2012 22:34

Finns så mycket fint , om man bara har stilen ;)
Allt från rosa söta till blommiga western :D
Om man bara kan o vill
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 november 2012 21:33

Tänk att jag kunde tro (, OM jag skulle tro på någon hjälp idag ) på verkligen helt annat folk Än de som hjälpte. De som verkligen ställde upp va L som till o med hjälpte mig med städning ,( kom med saker som behövdes , doftljus mm ) :O så jag hann få något gjort o J som lånade ut sitt tv-Spel :) ... Jag undrar nu va jag hade gjort utan dem en dag som denne ! Antagligen hade det inte blivit så bra som det blev :/ ... Tack !!! Tack .... Verkligen ..... Man ser vilka man har stunder som dessa :O ... O man kan bli chockad!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 november 2012 20:24

Känner mig helt slut i kroppen , varit mycket idag o nu när kvällen är här så känner jag som alltid .... Vad va det o va så rädd för? Det flyter liksom på :) . Middagen avklarad o som alltid kanske det inte gick hem för alla till fullo men att de åt gjorde mig glad. Är ju inte lätt att veta va alla gillar o inte :/ . Inte heller de ville va otrevliga utan åt så gott de kunde :) . Av någon konstig anledning så känns det nu helt naturligt :) . Va säger man? Lycka ...
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 november 2012 18:51

Av Cicci & Ebbe - 23 november 2012 18:44

Av Cicci & Ebbe - 23 november 2012 08:47

25 nov

Jag ska göra det , i varje fönster !! Inte för att någon ser men jag ska göra det av den enkla anledning att grejen har en stor betydelse för mig .
Ps ) fixade en bild enbart för just detta speciella inlägg :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 november 2012 08:25

Blev väckt av en gubbe som ska iväg till chefen . Han har haft en sån där härlig natt :/ vaknat hela tiden. Va sött :) , varit orolig/ ivrig / förväntansfull ... Som ett barn innan jul :D Härligt o se att han med reagerar på händelsen :) , inte bara i irritation som innan o överkänslighet. Idag är stora dagen då för oss alla :) . Gubben får hem sina barn , jag ska bli godkänd ( lättare o leva de helger de e här ), lilla får en hel hög med syskon o ska anpassa sig .... Va tror ni? Kommer det gå vägen? Bara jag tänker på det så får jag ont i magen av nervositet :/ Hahaha... Man känner att man lever!
Snart så börjar dagen då :) , än ligger jag i sängen hos lilla o försöker samla mig . Funderar på hur mitt liv kommer ta sin vändning o om jag är redo för allt va som komma skall? ( hoppas det) Är mycket som man måste ta hänsyn till .... Gällande mat , intressen , ålder ... Ja att de e levande individer o inga småttingar längre ! Kan va lätt annars kanske att se de små :/ . Gubben har nu rullat iväg o när jag kika ut så ser jag en syn som genast gav en skvätt extra ork - Pippi :)
Ja idag finns ingen återvändo .... Är bara att göra det bästa av hela helgen o hoppas det går hem hos oss alla .
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards