bonnaliv

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Cicci & Ebbe - 14 november 2012 22:48

Kväll...
Så va har hänt idag ? Här?? Minsta möjliga om jag ska va ärlig :).
Gubben har beställt en lastbil med spån som kommer nästa vecka o jag ser verkligen fram mot det . ( 8 ton ) Det värsta jag vet är massa halm , tungt jobb !
I morgon bitti blir det rida av :D . Jag hade väll trott på syrran i det läget men det blev Anki :O . Ja syrran är ju inte borträknad totalt än men med tanke på att hon inte hört av Sig :/ . Ja vem vet? Så efter att lämna lilla på dagis så blir det att hämta :D . Längtar sååååå :) . Ska bli kul att komma ut med vännen igen , att röra på sig ut lite :P. Hahahaha... Här längtar man inte ut på puben eller festen ... Här är höjdpunkten på hästryggen !

Jaha ... I morgon blir man då äldre :/ o mamma tjivas fortfarande med mig om att jag blir 33 :O Räkna efter säger hon till mig men snälla mamma ... Har hon glömt att jag är född 80!? Hahaha.. Där kan man skylla på åldern ;). Än behöver jag inte oroa mig för att bli glömsk för min ålder vet jag fortfarande :) . Hahaha...
Har idag hämtat ner massa nya filmer till lilla då som olika med Barbie o en är på just nu :/ hmm... Stämmer , lilla o gubben har redan somnat o jag är ensam vaken. Har bara inte ork att stänga av. Ganska spännande hahahaha..
Ne vet ni va ? Jag har inget att blogga om längre :( . Inläggen blir bara sämre o sämre :(... Längtar till vår så det händer grejer.
Ne försöka sova då! Möta morgondagen ett år äldre , ett års erfarenhet rikare , kanske en rynka mer ? Hahaha ...
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 14 november 2012 12:37

Idag har jag passat på att ta hand om mig själv ! Hållt stressen nere o provat skrubb o ansiktsmask jag fick av syrran :). Underbart! Tog en djuprengörande innan den fuktgivande o ansiktet känns verkligen rengjort mm . Det enda som fattas nu är massagen som får bort alla års spänningar som man känner av nu. Att fylla 32 ska bli en ny början för mig ! Mindre gotta o skit , äta bättre o ta hand om mig själv ! Är på tiden :) Såg hos syrran något jag bad henne beställa åt mig som renar kroppen o hjälper till att driva ur alla gifter :P. DET VILL JAG HA! :D kroppen skulle väll få en chock efter alla års misskötande men det är aldrig för sent att bättra till saker . Jaha... Sista dagen som 31-åring då!! Hur det känns? Hmm... Känner mig gammal men jag får se till att hålla mig ung i sinnet :P.
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 14 november 2012 10:06

God morgon! Skrev ett inlägg tidigare men såg att det inte kommit med :( . Antar att man får överleva dessa missar även i "bloggvärlden" . Idag blev det oplanerad sovmorgon för min del :) . Vaknade kl 9 men jag antar att kroppen behövde sömnen . Nu är man uppe , eldar o gör frukost .. Snart ska man springa ut o släppa ut crème . Gubben gav de foder mm i morse så stressen är inte så på :D .

Undra hur det blir idag? Om de som skulle komma o de som sa kanske kommer? Vädret är rätt trist :( , grått o blött men för en tur är det passande . Jag gillar det :).
Ne om man ska Sätta på en kopp kaffe Då :). Dax att vakna till :)
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards