bonnaliv

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Cicci & Ebbe - 18 november 2012 21:29

Ibland kan jag bli så förbannat trött på ansvar som ska ligga oss om axlarna som inte är vårat!
Detta ska va bror som ens skriver så jävla dumt !!!

Av Cicci & Ebbe - 18 november 2012 20:27

En rolig eftermiddag ...
Först bort med gubben till jobbet :D klappa o mata kalvar . Sen blev de hem till syrran o det blev taco middag :) jag o syrran gjorde i ordning medans gubben passade ungarna i badet . Både gott o trevligt :) , händer inte ofta att man är där på middag . Idag har ingen ridning varit aktuellt ... Behövs nog inte heller med tanke på den bit vi tog igår . I morgon är det andra bullar :) ridning i mörker om vi ska rida samtidigt som Anki?? Hmm.. Blivit lite bortskämd med förmiddags turer o stall klart till eftermiddagen :) så det känns som att ta en sur tugga med kvälls ritt :P men men .... Bättre det än inget :D
Nu ska jag blaska sminket av mig o hoppa i säng ... Ont i skallen o trött :/
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 november 2012 14:39

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards