bonnaliv

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Cicci & Ebbe - 7 november 2012 23:04

Trodde nog hela förmiddagen att vår tid va räknad men sen gav gubben mig något att bygga på , hålla mig kvar i ... Kanske va det jag som slängde honom livbojen med mitt mess om kärleken o att jag inte tänker vika ens i stunder som dessa . :D Va det än va (då han ratade lunchen o alla andra mina försök ) som fick honom att komma tillbaka o va den som gav kramen ... Ögonen ... Är jag glad för! Hela dagen har jag mått skit o drunknat i ångest MEN gott folk ... Förändringar är på väg! Jag älskar de då det är mot det bättre hållet :). Eftermiddagen har jag/ vi spenderat med syrran o svägerskan på gården i regn o rusk :/ Krävdes 3 man att släpa upp Bertil från platsen han låg för i morgon kommer bilen o hämtar honom :(. Det va jag ,Anki o gubben som slet oss helt slut med att dra honom upp för backar o fastna med fötter i lera och det va flås kan jag erkänna. Tog in pippi , crème , Hia o cissan för i morgon bitti ska 3 av oss ut o rida då vi lämnat lilla på dagis . Kära Pippi gav mig en överraskning som jag inte vet hur jag ska råda bukt med... Som ni ser på bilden ! :O panik!! O henne ska man med att visa ute. ;) haha.. Jaja... Jag har sett hennes vackra insida med så de får väll glo då om de känner för det. Jag har försökt med alla medel att få fläcken mindre i färg mm ... Kan inte göra mer . Ne nu ska jag bege mig upp o läsa boken som Leonard har skrivit .. Tugga ostbågar o dricka upp det lilla mängden vin jag unna mig i kväll innan sängen . Behöver koppla av , så bra som går iallafall.
Kram på er o tack alla underbara hjärtan för erat stöd , ni är guld värda för mig .
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards