bonnaliv

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Cicci & Ebbe - 10 november 2012 22:46

Idag har det städats stall , mockat o matat :) borstat ...
Jag o svägerskan fick för oss att göra lite nytta. Kan va bra för omväxlings skull ;) haha...
Idag kom I o K på besök med o det va inte heller igår :) kul :)
Åter igen skriver jag med liten o gubben redan i säng ... Väldans vanligt börja bli , nästan uttjatat men :/ så är Mitt liv. Kvällen va tänkt för mys men det förstördes :( av diskutioner om att se på tv o hur viktigt det kan va istället för att se på filmer med lilla ( va nu gubben skulle dra upp det för ) Med andra ord - ingen myskväll!! Vem vill mysa då? Nope , inte jag! Livet är allmänt rörigt just nu :S
O Vittsen med detta inlägg?!
Ingen!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 10 november 2012 18:07

O smutsig tjej :P
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 10 november 2012 17:59

Delar med mig av bilderna jag fick igår :) . Det vi gått igenom har varit en ren känslokrock har jag kommit fram till o detta kl 2 i natt . Det har varit en svår tid för oss båda , mycket man går igenom ... Glädje , smärta , rädsla o sorg ... Mycket missförstånd o psykiskt utmattning ! Om 2 veckor ska jag möta min "rädsla" o jag ser fram mot det :D Det är nog först då mina hjärtkramper o rädslor släpper . Då ska de sova över med en natt :) . Hoppas på det bästa med det !!
För gubben då va det total glädje att se de , ha de nära , tala o krama dem igen :) En stund jag hade velat se men han valde att möta de själv för första gången o jaaa :) det är ju hans grej .. Snart ska vi introduceras i deras o då först kan man bygga på en relation för framtiden . Lättare för alla parter att känna av varann . Jag tror att vi haft vårat sitta hinder i det hela o vi har tagit dem , nu kan vi börja sida vid sida o jag ser verkligen fram mot dem , mötet o framtiden!

Av Cicci & Ebbe - 10 november 2012 17:35

Idag va det situation rädda Jennie då vi upptäckte att hon inte kunde bajsa pga kladd i hela baken :(. Så gubben fick ta tag i saxen o börja klippa o tvätta , alla 4. Jennie kom vi fram till att det är en Lenny ... Typiskt men va gör det?! Hahaha ..
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards