bonnaliv

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Cicci & Ebbe - 9 november 2012 18:53

Ja det va ju nästan väntat :/ att vi skulle braka ihop o att tjaffsa :( . Blev allt annat än va jag hade hoppas för denna speciella kväll.
Kan bara inte ta att han inte kan ta att man blir upprörd , allt kan inte gå enligt hans utan man måste mötas!
Så tycker jag!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 9 november 2012 13:25

Hej hå!!
Mötet avklarat o det va 2 extremt lätta människor att ha med o göra :D . Mötet gick bra , mer än bra !!! De stannade iallafall kaffet över o vågade doppa några kakor med :P. Charmknutten Oskar fick va med på vårat möte o nog visade han sina söta sidor o mer än det . Ena damen måste haft tilltalande lår för den lille , utan förvarning så sätter han tänderna i henne o hela stämningen drog från allvar ut i gapskratt :D. Ja det va kul .. Pinsamt men alla skratta högt! Vi fick mycket kött på våra ben i saken o en pusch i riktningen om en fortsättning på banan vi är . Dock hade de bara hand om äldre barn o vi söker väll att få ha mindre , kring lillans ålder :) De höll med o gav oss massa beröm för tänk , sätt att se o hur vi lever mm just för DET! :D . Som vanligt va jag rädd , stressad mm i onödan men allt slit va mödan värd. Besöket slutade med att de ville träffa Bremer , Selma o gizze som va uppstängda o de föll pladask för Bremer ... Stor nalle o de tyckte verkligen vi hade allt för att få barn att trivas här :) , hundarna fixade biffen ;). Nästa steg nu är att vi ska anmäla oss till alla kommuner runt omkring :D , börja som helg familj / stöd familj då :) o sen utöka det hela o tänk att alla bitar föll på plats o bekräftat det vi med trodde . Helt ärligt så hade de nog inte så mycket tro på unga mig i mina tofsar men när de fick veta mer om mitt liv o se mig där jag är i dag .. Ja då ändrades allt . Ja de va inte negativa innan men de undrade va jag som så ung hade för bagage o lärdom av livet hahahaha o jag har ju massor !
Lätt sagt då om jag ska sätta ett ord på mötet - över förväntan ( blev 2 ;) ) .
Sen så fortsätter min oro , gubben är på vägen mot skara just nu :) . Ska träffa sina barn :D. Jag är fortfarande orolig men jag tror han är rädd om det VI är o inte tänker låta något skada igen. Han försöker få mig känna mig trygg i allt även om jag är svår att ge fotfäste när rädslan skjutit mig upp i höjden :/ . Han försöker ! Jag känner mig ändå positiv o gav honom förslaget på att ta de 4 små kort lilla tog på dagis o ge dem OM han fann det lägligt o rätt tillfälle . En hälsning från lilla ! Han tog förslaget med glädje o tog de med sig :). Jag hoppas innerligt att de inte är hårda mot honom då den äldste är 14 så kan det kanske vila lite ilska i henne . Hoppas att han ska känna sig mer hel o jag hoppas som fan att det kommer att funka de emellan så de fortsätter bygga på kontakten . För mig då? Ja jag ställer mig lite på kant , delar mina saker HÄR så han får koncentrera sig på sitt just nu :) . Som det är just nu känns det bra

MEN

Gården har hamnat efter!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 9 november 2012 09:54

Vill spy , springa iväg , ha det avklarat ... Kan inte sluta springa o försöka fixa till minsta lilla men själv ser jag ut som helvete!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 9 november 2012 08:34

Bjuder på en Morgonbild på våra 4 nya familjemedlemmar
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 9 november 2012 00:21

Det blir den nya kategorin , kunde inte komma på något bättre ! Tycker att det liksom står för det hela , för oss alla som är "drabbade" . Det kommer att innehålla ALLT när det gäller biten med barn , fosterbarn o känslor kring det hela mm ... Efter att pratat med gubben ( då det gäller att ta hänsyn i vissa känsliga fall ) så gav han sitt medgivande att jag får skriva öppet om det o det tackar jag för ! Detta är mitt sätt att bearbeta , orka , ta mig vidare ! Behöver skriva av mig , dela ... Hoppas att flera vill kommentera då jag skulle uppskatta det . Behöver bolla tankar mm o skulle va glad för va som än skrivs - bara det inte känns så ensamt !
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards