bonnaliv

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 22:44

Tänkte skriva ett inlägg för kvällen men mitt inre har slagit bakut!!! Ska återhämta mig över natten o kommer åter :) Det e svarta kring mig
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 14:42

Vi just haft turen som fått dem måste jag säga .. Vilka underverk :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 14:24

Typ: Araber  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Hingst  -  Födelseår: 2012  
Namn: Casper  
Från den 15.de dec är denna goding lev klar o till salu . KAN TA HALVA BELOPPET I FODER O ANDRA KONTANT.. Missa INTE denna kille!! . En kille med alla sina fötter stadigt i mark. D-ponny slutväxt! . Från den dag han föddes har han varit väldigt social o kommer fram i hagen för att prata . Han är sagyaarab o kan verkligen bära det med huvudet högt för han bär sig gudavackert o har underbart flyt i allt han tar sig för men svansen högt o med livfull blick. Nyfiken på allt :) . Denna kille tror vi allt gott om o vet att med rätt ägare kommer han kunna jobba sig högt i va han än hamnar. För mer info mm så sänd ett mail ( endast på svenska tack) . Endast seriösa gör sig besväret att svara på denna annons, tackar på förhand
Med vänlig hälsning, E o C
Pris  20 000 kr

Annons kopierad från hästnet!!

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 13:09

Ser ut som moster ( monster) inte tänker genomföra sitt köp av fölet så nu annonserar jag ut honom i hopp om att rätt familj dyker upp o förstår priset på killen då han är värd varje öre o mer än det . Vår lilla arab ska säljas i december , annars blir han kvar o säljs inriden ... = mycket dyrare !! man kan tycka att det finna alla chanser då han hamnar slutväxt på D- ponny måttet , någon måste ju vilja ha en silverskimmel med super psyke?? Ja jag hoppas ändå :) o det återstår ju att se ...slänger med bilden på lilla o honom i hagen :D
Hojta till om ni vet var hans blivande hem är ;)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 12:30

Ja dagen går vidare med massa olika jobb att göra imorse var det att lämna mjölkproverna till tank bilen och hoppas på snabba svar från labbet .och halm kärran skall lackas färdigt ja många järn i elden men det är bara att hugga i en före bild kommer och ja naturligtvis en när den är klar , och hemma väntar ju jobb skall göra nya hagar så hästarna kan äta sig feta till vintern ja det är en ide från mon älskling hemma . Så nu är det dags att mata kalvarna alla 42 och dom skall ju ha mjölk så ha det så länge
Enbe

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 09:30

Det gäller att kunna detta med att va fotografens (min) mitt. <3

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 09:22

Ligger raklång på soffan .. Saknar min lilla ( massa ) . Idag ska man hägna in gärderna :D det må va vilket väder det vill för idag är det bestämt ... Gubben va med på det! Ska bara få till en spark i röva på svägerskan så hon blir en hjälpande hand . Ligger med Håkan ( nordman ) på idag med :O o minns hans kusin - lilla Putte Hahaha ... Ja det va tider det i Gävle ! Vilka människor , vilka stjärnor!! Jaha mina kära vänner .. Va är planerna för er under en dag som denne??
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 08:38

Jaha det blev morgon tillslut men det känns som ögonen hänger :P somnade väll av kring 4 men tog mig upp problemlöst o nu är lilla på dagis :D Det värmde mitt hjärta o se hur glad hon va i o komma tillbaka till sina vänner så det blev puss o kram o så försvann hon iväg :) men då är det som det ska va !!
God morgon alla morgonpigga o yrhöns ... Detta blir en blåsig dag
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards