bonnaliv

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Cicci & Ebbe - 20 augusti 2012 23:50

Kan inte sova :( , trött så ögonen känns som svidande pisk :P efter att haft färgade Linser hela dagen . Skallen dunkar o regnet ÖSER ner... Här har vi öppna sovrums fönster :/ på önskan av gubben för det blir så hett om nätterna annars . Brevid ligger en propeller ( lillan ) o snurrar , sparkar o skäller i sömnen :D sött!! Någon mer som har sömnsvårigheter ?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 20 augusti 2012 22:36

Bjuder på en bild på själva skogstrollet ( i brist på nya djur/ natur bilder ) . Idag har gubben IPHONE igen :) snacka om att jag va på honom direkt om att hämta ner appen för bloggen haha.. Så nu ser iallafall jag fram mot fler inlägg o mer bilder mm från jobbet. ( har även nytt nr , så ni vet ... Ni som brukar ringa ) . Sitter här ensam o allt jag hör är klockans tickande :/ men jag är inte trött !!! Har en extrem längtan efter nått o jag misstänker att det är ett BLOSS .... :( .... Jag vet att jag inte kan sova . Såg till min glädje idag att taniga nasse gått upp i vikt o det kändes bra :D . Han är snart förhoppningsvis inte så liten längre. Saknar ridvändorna ... Som attan... Vill bara ut på ryggen igen men hur jag än vänder mig så har jag röva bak , med andra ord så sker ingen förändring . Känner att pressen inför höst / vinter o kyla o rusk är på bristgränsen. Jag måste eller vi , få klart stall mm snarast o jag får nog bara så fint kämpa vidare med det innan nöje :/. Ibland kostar det !! :) ne om man ska försöka ta o natta sig ... I morgon ska o vill jag ha klart iallafall i lösdriften
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 20 augusti 2012 20:44

Vilken dag... INGET ... Blev gjort som jag planerat :( . Körde ju brollan till stan o sen blev kl kväll !! I morgon ska jag måla ta mig fasen!!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 20 augusti 2012 15:50

Av Cicci & Ebbe - 20 augusti 2012 11:21

O så känns det med idag :( har messat gubben på jobbet men inget svar :/ känns ensamt ... Kan tro han har fullt upp! Lilla är inne i duschen o hennes lek är va som fyller huset :) . Tur att man han henne annars skulle jag nog gå åt helt här i skogen. Dagen är utan planer på hemmafronten :/ men va som är planerat är att köra bror till stan för att storhandla ( roligt värre) . Efter gårdagens idiotier som skrevs så känns det som det kan kvitta MIG helt! Skit samma... Va gör jag just nu tro? Jo dricker kaffe o försöker få rätt allt i skallen då det är värre än rörigt där inne :P . Hoppas på att få fortsätta i lösdriften sen om jag inte får med lilla ut efter hon torkar helt.jag vill måla , ösa o halma och släppa in dem :D god morgon där ute i det grå
Kram C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards