bonnaliv

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Cicci & Ebbe - 18 augusti 2012 22:24

Tjenixen! Vilken dag , oj vilken dag :D måste börja med att säga att folk som kommer med på bild i denna blogg inte behöver känna att de ser ut si eller så ... SÅ därför bjuder jag på denna spökbild av mig själv med svägerskan :P sug åt er :D haha.. Så ja idag har det målats o grävts i lösdriften ( igen , grävande ) ... E ju en del att ta då man gräver för hand. Sen va vi ju på grillningen med o de må jag säga både va gott o trevligt. Fick träffa ingers son men familj o den omtalade molly ( så söt ) . Va riktigt trevligt trotts väder o getingar ! :) slängde tidigare upp lite bilder från det men hann inte med att skriva , sorry . Nu kör vi hem morsan o svägerskan , har nu berättat för dem att vi ska försöka få fosterbarn . Ja det blev la goda miner va jag kunde se :) men det är ju trotts allt vårat val :) . Jag e berädd !!! Så annars då... Denna kväll ser ut att sluta på soffan efter hemkomst med chips o dipp framför kung Arthur . Ps) risken är stor att jag somnar ;) , känner mig helt slutkörd men det är en känsla som är underbar. Man känner att man använder tiden väl iallafall :) . Denna lördag va välfylld må jag säga .
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 18 augusti 2012 19:18

Av Cicci & Ebbe - 18 augusti 2012 10:02

Bläää!!! Ett vrål ekar över skogen! Vilket skit!!! Jaha.... Brollan fick rätt , det pissar som det vore läckage uppe i änglarnas morgonbad ;). Känns mindre kul måst jag erkänna :/ . Blir iallafall att ösa skit idag , det enda vädret tillåter o sen får man gå på huset , det behöver en omgång av moppen. Jag hade hoppats på en dag , lite roligare iallafall än detta .. Nja... Solen är inte det viktiga utan bara att det håller upp! Kanske är som man säger , inte roligare än va man gör den? Någon som har en bra ide på sköj?? Tanken är att vi ska hämta svägerskan OM nu sura högen till bil vill starta vill säga :O . Kul denna morgon startar verkligen som man önskat sig ;)
Kram C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards