bonnaliv

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Cicci & Ebbe - 24 augusti 2012 21:21

Av Cicci & Ebbe - 24 augusti 2012 21:01

Jag o lilla fixade oss en underbar eftermiddag efter maten då gubben hälsade på herr kudde ett par timmar. Vi bestämde oss för att gå ut till vännerna o njuta av solen :) . Massa lek o plaskande blev det o jag kunde inte låta bli att ta kort på dem . ( både lilla o hästar ) . Det är rena terapin att va med dem , så lugnt ... Inga krav på att man ska va på visst sätt . se in i deras stora bruna ögon , man drunknar lätt :D. Se lilla leka fritt o även hundar o hästar är med :). Vi är som en enda jätte familj!! ( fast de e va vi e ) . Ibland kan man bara inte beskriva känslan men jag fångar den i bild :) lättare :). Det e helt otroligt va livet ibland är bekymmerslöst , fritt ... LEVANDE! Underbart ... Dyblött med ett stort leende !!
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 augusti 2012 19:03

Va en sväng o gosa , lekte o självklart så va mamma tvungen att fota :)

Av Cicci & Ebbe - 24 augusti 2012 16:59

Igår fick han sitt första halsband :) med pingla , mån tro att han hade o göra resten av kvällen :P
Ligger i mitt knä helt slut men ack så vacker ;)

Av Cicci & Ebbe - 24 augusti 2012 13:42

Blev lite luft, lite vandring med hunden ( Bremer ) , efter kommer gubben med bilen :) Det va dax att hämta lilla på dagis :) . Nu sitter man hemma hos brollan ... Konstigt det känns o helt plötsligt slår det mig att det sociala livet är en promenad från hus o hem :O. Hahaha.. Sitter med brollan o hans kärring ;) , hon leker med nya telen o brollan häver i mig en folkis :P . En!! Snart ska vi börja promenden hem , gubben slutar kl 3 :) . Vädret som va skit är nu sol , värme o hela världen känns levande :)
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 24 augusti 2012 10:40

Alla vi önskar alltid något.. Just nu önskar jag att jag satt i Falun , vid sjön ( minns ej va den heter ) , på den stora stenen vid vattnet . Där vilar en massa minnen. En plats som gör mig varm sen tiden , livet i Gävle , Falun o Bollnäs !! Människor jag ej längre lever med ... De alla jag inte talar med ... Minnen!!!
Allt döljer sig under vågorna ...

Dessa inlägg hör inte hemma på denna blogg men det va just nu det kom o på print ..
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards