bonnaliv

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Cicci & Ebbe - 9 augusti 2012 23:56

Ibland kommer man nog till en punkt i ens liv där man känner att för att komma vidare måste man släppa det gamla , förnya .. Helt enkelt gå vidare! Så från att bloggat under qdela så tar jag steget lite väl långt kanske o kör rätt o slätt på "bonnalivet" ?, blogga ihop med gubben ? ( när han nu sätter röva länge nog att skriva ett inlägg ?) . Denna eftermiddag har varit full av fart o fläkt , helt underbart att finna hos sin prickiga vän ( hästen) en sida man inte visste fanns ens . ?En sida jag gillar skarpt eller också kan det va så enkelt att jag inte fått henne att plocka fram den tidigare , inte krävt det av henne men idag är jag lycklig o nöjd . Tog en vända ( över milen) med syrran o svägerskan men den biten är rätt vanlig på våra vändor ändå. Lite motion ska de allt få ?försökte utforska nya vägar men slutade med att vi vände . Skogen kan va rätt lurig så innan vi visste ordet av så va man tillbaka på vägen man red innan , ett par km tillbaka med andra ord Hahaha.. Ja men då vet vi det tills nästa gång ( alla gånger syrran varit nyfiken ) . Nu iallafall sitter jag nöjd o med pizza i magen, gubben o lilla sover. Stackarn , han som ska upp tidigt fick komma sent i säng ? . Sorry !! :) . Jag längtar ivrigt tills i morgon , yttligare en sväng ?OM nu syrran kan övertala morsan att ha naddis vill säga . ( annars hoppas jag på svägerskan lite ) ?. Jaha denna dag har gett en massa o ny blogg på köpet , tack siss för din hjälp. Nu ska man bara komma igång på den o inom snar framtid så kommer de väll komma in lite bilder på ALLA i den stora familjen här o det blir inte de första o heller inte de sista då jag älskar att fota så fort jag har chansen ?ne alla nya o gamla läsare ... Natten börjar kalla o kanske borde man krama kudden lite tidigare än det blev i natt ?! Jag kommer stänga mina 2 blå med ett leende
Kram C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards