bonnaliv

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Cicci & Ebbe - 23 augusti 2012 01:57

Denna höna sitter vaken , som på vakt med ögon som rått-pi...ar!! Det går bara inte sova . Gubben snarkar , sängen känns ensam ( ingen lilla) o ute blåser det o är rena ovädret mellan varven ... Nyss blixtra Det med :( . Älskar oväder normala fall men senaste tiden har det som jag gillar hållt mig vaken o orolig. :/ ser på kl som snart e 2 o om 5 timmar ska jag hasa röva ur sängen o förbereda lilla o frukost o allt innan dagiset kallar. Jag ska vara ärlig.... Jag ser verkligen inte fram mot det :( . Vill inte lämn henne , vill ha henne hos mig :( . Förbannat egoistiska tankar !!! Ligger o verkligen försöker sova , vara glad men det får inte . Jag är nog en av världens mest oroligaste morsor .... Det e rena mardrömmen att va ifrån om så bara några timmar , va e detta? Just nu känner jag att jag behöver ett avbrott från allvaret o komma ut med prickiga vännen , komma bort.... Andas !!! Det kanske är lite väl mycket just nu denna kärring vill hinna med o klara :P .
Men likt förbannat så vet jag att hela lösdriften står gapande o väntar o ännu en hage ska göras på de gärden vi inte kan slå av... Hmm.... Hur tror ni detta slutar? Jobb eller rida? Svaret är ganska självklart även om jag vet att både jag o vännen är i behov av dessa stunder i skogen.
Skit och.... Klockan springer o jag hinner inte med
Kram C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards