bonnaliv

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Cicci & Ebbe - 14 augusti 2012 13:19

Kanske borde ta o vara smart idag? Duscha min lilla vän o rida senare?? :) värmen gör det nästan plågande att ta henne på en tur just i solen , då det steker som värst :/. Aaa så får det bli!

Av Cicci & Ebbe - 14 augusti 2012 11:38

Äntligen kommer värmen man väntat på hela sommaren :/ jag har satt röven på stol ute mitt i solen :) , passa på att njuta av dess krafter medans man har chansen . Eller va sägs, jag är nog inte ensam om det idag? Lilla leker , vattnar ogräs ( sk blommor) , hoppar stuttsmatta o Åker kana . Härligt att äntligen kunna vara ute o det blir massa lek. Det är något som biter mitt hjärta dagligen - hon e själv! Kanske borde man skaffa en liten till? Kanske borde man tänka på sig själv iallafall 2 år till?? På "fosterbarnfronten" står det still :( , har inte hört något från dem . Känner paniken komma o även om jag inte vill gå igenom graviditet igen o allt som hör till så känns det som att det är min plikt gentemot henne! :( . Hon har inte bett om att växa upp som ensambarn .... Men det finns så mycket annat där som spelar in! .. Jag blir knäpp ( om jag inte radan va ) .
Tuppen galer ( Ludde) o det är som musik i öronen :P det är ett sånt lugn över denna morgon !!
Nu ska jag sätta på morgonkaffe o läsa bloggar :)

Av Cicci & Ebbe - 14 augusti 2012 00:12

Min vackra prinsessa lintott

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards