bonnaliv

Alla inlägg den 15 oktober 2016

Av Cicci & Ebbe - 15 oktober 2016 17:56

Hej o hå ...
Bloggen har jag visst glömt bort helt :D

Hade hemma bilen på prov

Helt underbar bil på alla sätt o vis men FAKTISKT lite för stor för min smak . För "bred" , maffig ...
Eller ja för mig smak va la o ta i men den får nog bli när jag är van att sitta på andra sidan o inte tycker att jag har noll koll på andra kanten :)


Veckorna rullar på !
Idag hade lilla skola , ja även om det är lördag

De har ledig måndag ! Idag hade de öppen skola för alla föräldrar . Självklart va vi där o lyssnade på när de sjöng o fick va med o se lektioner. Gubben va med på morgonen en sväng när jag va hemma hos mina päron o satte igång en köttgryta . Va ju dags för middag där idag igen :) , sen va vi tillbaka 30 min innan de slutade.

I veckan kom också smakboxen

Va faktiskt lite allt möjligt i o jag gillade den . Faktiskt så möe så jag ska prenumerera på den o få hem boxen varannan månad.

Slänger in en bild på rosett för o avbryta o börja på nytt ...
Idag vallade Selma, 3 små söta valpar har vi nu där uppe :D
2 ska säljas o den ene som är enda hanen ska moon ha . "Grannen" rakt över , han som har Gizmo.

KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards