bonnaliv

Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Cicci & Ebbe - 11 oktober 2016 22:32

God kväll ...

Måste börja med o säga att hektiska veckan är i full gång ! I morgon är den enda (osäkert än) dag denna vecka vi INTE har något måste o göra . Blir kanske att hämta hem mamma från sjukhuset men blir det hemgång blir det ditgång i övermorgon igen för cellgifter..... alltid en baksida med det positiva , detta åkande sol blir .
Fast å andra sidan så i morgon vill jag nog ut o åka ändå en del . Då ska vi få hem på prov

Lånad bild från Google men min nu mera drömbil :) Kia sportage Gt , den med allt !
Mitt lämp är beställt o jag ska känna på denna bil i några dagar för detta kära ni blir den bil jag sen kommer ha . Kommer alltså bli min bil den dagen jag har lappen :D (om jag lyckas ta den) . Fast vem vill misslyckas när en goding som denna står vid mål linjen ?!!! Inte jag!!! Jag ska plugga o köra som attan :) . Längtar tills jag får sätta mig bakom ratten o känna på den i morgon ! Ja det blir ju själklart på våran väg haha ... kanske ;) . Glädje !

Idag har vi åter igen Simon som nu varit hemma (? Man kan undra ) i hela 2 dagar o hit igen .
Första han vill är ha omelett men den hann vi inte med idag . Ligger omplåstrad på armen , va till BVC idag :P graviiiiiiiiid !!!!! Inte !!! Hahaha , ne jag va o tog ur p-stavarna o satte dit ny. Fick höra historier om att det skulle kännas o va Fastväxta mm , göra ont med o va riktigt jobbiga o få ut . Jag undrade när något av det jag fått beskrivet för mig skulle ske /kännas men vet ni vad ? Jag kände INGET! Hon fick skära upp 2 snitt men fick ut de ganska snabbt efter lite karvande. :P
Sen vankades det skytte med ..... Allt på löpande band .

I morse började dagen med träning på gymmet :) . Underbart o pumpa ut sig rejält så kroppen vaknar till liv ;) ska försöka gå ner 2 kg per vecka . Skam den som ger sig . Ne då jag har inte kommit igång med att ut o springa de 2 dagarna jag tänkt än heller men ska allt komma på ett sätt att komma igång också med det.

Har inte gett upp mitt mål om vakt utbildningen !!!

Dessa dagar sen i fredags har varit riktigt långa o nervösa . Hur det blir med barnen ! Jag kan ju tycka att om de ringer o erbjuder oss de (kan man säga så?) Så borde de ju också placera de här då vi tackade ja till att ta emot de ? Våra papper på familjehemsutredningen är skickade o det va allt de ville ha , att vi är godkända ..... men denna tystnaden !
När .... får man nästa livstecken ?

KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards