bonnaliv

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Cicci & Ebbe - 7 oktober 2016 23:23

God kväll...
Denna dag har varit fasen så jobbig , känslomässigt! Varit på sjukan med mamma o det blev tårar , panik o rädsla. :(
Huuaaa visste att dagen tillslut skulle komma men jag va helt oförberedd på det.

Hur som så kan jag berätta något lite roligare

Åååå så glatt o få öppna mailen denna kväll med denna överraskning:D
Spännande ! Ser verkligen fram emot paketet .
Ska bli roligt :) hoppas på att hitta lite nytt o gott. Är inte ofta man vinner men när man väl gör det så blir man riktigt glad för det lilla .


Idag ringde också Telen.....
Ser ut som vi kommer få hem 2 barn :) tyvärr kan jag inte skriva så mycket än . Vill inte riskera något!!!
Vi ser ut att bli föräldrar till några till tills dess de är redo att flytta hemifrån som "vuxna" :D


Annars så rullar allt på här som vanligt ! :S stressen som tycks bli mer , alla sånna måsten som man fått trycka på under tiden som annat fått gå före börjar nu komma ikapp rejält .
Nu går det inte att skjuta det framför sig längre....

Ne helt slut i kropp och knopp. Förresten har jag sagt att jag tagit upp gymmet igen ? Precis som ni vet då kom jag på precis men jag tränade ju dagligen innan jag flyttade tillbaka hit . Nu kör jag 3 dagar i veckan gym som är spikat , kan köra extra om jag hinner o så ska jag försöka komma ut o springa 2 dagar .....
Ska bara se så jag finner tid för det sistnämnda ! Träningen blir på morgonen kl 8

Natti natti
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards