bonnaliv

Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2016 14:17

Ibland undrar jag om jag är dum? När ska jag lära mig?

Idag kom tårar av ilska igen, besvikelse !
Glad att mamma fått permission tills i morgon men åter igen är det ingen som håller en underrättad o så åker man dit för att hämta o hälsa på bror !!!!!
Fick veta då jag ringde mamma . Skyndade mig att ringa syrran o de va redan i Skövde. Hepp va lurar jag mig själv med hela tiden.... att de bryr sig om en annan ? Ändå vet man hur upprörd jag varit under veckan när andra åkt utan att ens höra med en o så har jag inte precis dolt att jag VILL TILL BROR !!! Alla mina sidor skriker öppet om det !

Jag ska bli som alla andra ...
KramC

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2016 11:06

www.pilloritaskok.bloggplatsen.se
Typiskt mobilen att bara ta med en del :/
KramC

Av Cicci & Ebbe - 1 oktober 2016 09:51

God morgon!
Här börjar morgonen med kiss i sängen:/
Kaffe kl 8 ....
Frukost som va macka o de som ska ha mediciner tog det . Kl 9 står jag i köket o fixar den beställda omeletten som Simon ville ha till frukost idag .

Att den lilla kroppen får plats med allt o han är smal som attan men äter som en hel karl om inte 2 :D
Grönsaksomelett va beställd o det fick det bli med ost o lilla endast ost , grönsaker är farligt enligt henne ;)

Gubben skulle va på plats kl 9 för jakt

Här hemma har jag gett mig på ännu en sak i köket :P
Att göra färskost !!! :) filmjölken ligger inne i ugnen , får väll se om jag lyckas efter beskrivning jag fått från en chilenare som alltid gjorde detta när man va liten . Lekte med hennes dotter !
Spännande :)
Om jag lyckas så ska jag allt dela receptet på min blogg www.pilloritaskok.se . Är en blogg mest för eget bruk att samla mina recept o favoriter mm men visst får ni gärna också ta del av den , kanske laga något av det?! :) berätta gärna om så blir , skulle va kul.
Det är många som jag känner som uppskattar den bloggen :)


Ne nu måste jag ta filmjölken i ugnen o fortsätta här :P

KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards