bonnaliv

Alla inlägg den 30 september 2016

Av Cicci & Ebbe - 30 september 2016 14:40

Idag va gubben till Borås, åkte kring 5 i morse för o hämta hem pappa över helgen , måndag bär det av tillbaka igen.
På vägen hem hälsade de på mamma o lillebror, mamma piggare nu o bror väntar på beslut om att skickas till Göteborg för o ligga i tryckkammare :/
Hinner jag inte ens dit o hälsa på?

Delar en bild jag tycker är för härlig på en dräktig Selma, mysan!!!!


Testor är än kvar , har så svårt att ta bort honom ! Nu har jag inte sett eller hört några anfall mot hönorna men så kan jag ju inte passa på honom hela tiden när han är ute , va han gör o inte . Får hoppas helt enkelt att han låter bli de .
Nästa gång jag kommer på honom så .... :(

Längtar till söndag, då ska jag o lilla åka med Inger. Vi ska se hennes barnbarn tävla på Pay and jump , hennes ridskola . Kan va ett trevligt avbrott i allt annat så nu hoppas jag på att det blir en brkymmerslös helg. Hoppning är ju inget för mig men roligt ändå o jag tror att lilla kommer uppskatta det. Är ju sånt hon vill göra framöver !
Gubben ska med Kjell på jakt också i helgen så i morgon blir jag nog sittande med barnen här . Är vår Simon helg ! Hoppas bara jag har orken för jag måste erkänna att nu när det är så mycket så har jag noll ork !

KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards