bonnaliv

Alla inlägg den 18 september 2016

Av Cicci & Ebbe - 18 september 2016 09:52

Go morgon !!

Idag är det äntligen en dag utan planer .... eller ja , vi kan planera den själva ! :)
Idag sätter vi igång uppe i sovrummet, tapeterna ska på plats . Det ska förhoppningsvis tas in lite pollar o verkas med om vi hinner med idag , hoppas på en ändå. Så ta en var dag vi hinner . :D
Är ingen kris precis men nu ska ni få höra -




Jag har kommit så långt att jag vill ut o Rida , kollar på nya ridkläder mm
JAG SKA BÖRJA IGEN! På måndag ska jag handla skor åt pippi (runt om) o ett pannband jag blev helt förälskad i

Va ju på hööks igår ångrar faktiskt att jag inte köpte det direkt

Kikade på hemsidan i dag på lite ridkläder o fann ett par ridbyxor jag gillar

Blir nog o köpa skor , chaps o jacka ...
Denna vinter SKA jag ha overallen med . Det har jag sagt i alla år jag bott här men känslan nu säger att inte ens vintern får stoppa min ridning :P


Tyvärr har jag inte fått någon ridkopis men börjar få gubben in på banan igen :)
Köpa en väst till lilla så har jag la de bästa man kan ha o rida ut med sen ?! :D

Morgonkaffe o sätta fart
Liten ska åka o leka :)
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards