bonnaliv

Alla inlägg den 10 september 2016

Av Cicci & Ebbe - 10 september 2016 11:38

Det värsta måste va gubbar som är trötta o gnälliga va? De kan bara inte sluta att låta det gå ut över en .....
Idag gör vi ett tappert försök , iallafall jag att samarbeta med åsnan på gården . Vi har containern att fylla i som så oftast får vi bara räkna med varandra även om folk säger att de ska komma o hjälpa till. När man ringer så ska de tex spela innebandy mm ..
I mig mina känslor känns det som att man kan utnyttja vår vänlighet o vilja o ställa upp när som på dygnet för att inte ens ställa upp det minsta när vi verkligen behöver.
Igår blev det yttligare sjukhus

Mamma mådde sämre :(
Självkart sa vi att vi skulle åka efter o se till att hon kom på plats mm
Tänk nu på att gubben gick upp vid 3 på morgonen , tog jobbet o sen körde pappa till Borås som sen visar sig bara skulle förbereda för återkomst om ca 10 dagar igen !
Visst ... va ska man säga? Är väll bara o planera för ännu en Borås resa o se glad ut , sen ska man hämta var helg under de 16 dagar han ska ligga inne .
Hur som , kss med mamma slutade med att vi kommer ifrån Skövde 00,35 o upp ska han igen kl 4 :S
Jag kan bli så arg att andra inte heller kan lägga manken till o tänka på att någon faktiskt hamnar i kläm som bara tiger o ställer upp på det . Larma för att skynda på det hela funkade visst inte så jag fick leta upp läkaren för o få fart på det hela. 51 mil på en dag o knappt någon sömn !
Jag tror faktiskt att jag får bita ihop idag , är faktiskt han som hamnar i kläm men så gärna ställer upp på min familj.

Den mannen måste älska oss .... tycker han bevisar det !

Ne ut o ta nya tag o hjälpa till kanske

KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards