bonnaliv

Alla inlägg den 12 september 2016

Av Cicci & Ebbe - 12 september 2016 09:02

Go morgon , putte galer ...
jag har lite ont i magen av nervositet. Ringde nyss till mamma på sjukhuset för o höra lite om läget mm o visa att jag finns här. Om typ en timma ska hon på operation:/
Sätta in med medicin port ! Hoppas på att vi får hem henne idag efter det .
Är stressande o ha henne på sjukhuset för man vet aldrig om några vill dit eller när hon ringer o vill hem . Blir svårt för oss att planera eller åka o göra något för en dag ! Våran resa vi planerade för danmark kommer nog inte bli av ! Hade behövt det för lite semester för skallen men va ska man göra?!

Fast är vi med halvklart hus med. Tapeterna till sovrummet står o samlar damm :(
Ridningen blir nog inte av heller om jag ska vänta på anki , hon har ont i höften o vill inte rida för det. Min erfarenhet av smärta i höft o ländrygg mm är att ridning bara är bra för det?
Ne jag ska inte klaga bara ..... även om jag skulle vilja skriva ett klagoinlägg o få ur mig allt .

Japp jag tog en selfie ;)

Ne usch o där försvann blogglusten med med ett nafs !

KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards