bonnaliv

Alla inlägg under maj 2013

Av Cicci & Ebbe - 18 maj 2013 11:36

I morse va det jag som hoppa i mina Foppa o sprang ut till lösdriften .... Gubben sa att den enda han såg va jhon . Direkt va min tanke att NUUUUU har det kommit något litet då stona samlades kring emriki på lösdriften när han föddes . Ja visst stod alla där inne till min glädje men till min besvikelse så ..INGET FÖL :(
Händer runt om , överallt men våra KNIPER :P.
Idag fick en bekant föl , hingsten är den vi hade så nu väntar vi på bilder :D De va o betäckte ett år men då tog de sig inte så förra året kom de igen o NU blev det litet :P

Ja här går jag o blir lurad av våra egna men under tiden så får jag njuta av alla vackra fölbilder på era bloggar :) en morgon när jag kommer så möts jag med av nyfikna ögon .
KramC

Av Cicci & Ebbe - 18 maj 2013 11:24

Just nu är vi åter igen på rull till de vi köpte osbon ( thai ) av då han är vinglig o inte riktigt bra :/ .
Visade lite vinglande igår men att något va "fel" va inte så självklart ... På väg för att byta .
KramC

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2013 21:38

Nu är de med installerade i sitt framtida hem :) . Vackra , ståtliga ... Intressanta o se på .. Här sitter vi o tittar för det är fåglar man inte se allt för ofta.
KramC

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2013 18:51

Har precis fyllt det obyggda hönshuset ...thai oshamo ....
Hmm...fålglar som kostar men man får tänka som så-ju ovanligare , desto roligare :)
Hem o bygga ihop huset åt våra 3 nya familjemedlemmar :D
KramC

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2013 14:52

Ett kvar i lådor än :) ...
KramC

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2013 11:44

Letar efter sin pojke :( , gör ont i ens mammahjärta :/
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards