bonnaliv

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2013 17:14

Eller va sägs!?
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2013 13:47

Då har arbetstränaren åkt hem o vi får tacka för denna vecka :P, 2 dagar haha...
Alla vännerna är borstade :) , Queen o testor har nu flyttat in i ladys gamla o lady har flyttat in :) , balo är lös på lillans rum . Hör o häpna - hon städade hela rummet SJÄLV för att släppa honom lös några timmar o lös är han än .

Jag har passat på att städa här inne , städat ordentligt , inte bara springa över med sugen o moppen utan hör har det gnuggats. :D skönt!
Stressen jag förväntade mig igår dök aldrig upp utan dagen har flutit på i bra takt .
Nu ska jag packa tvätten :P o lämna det på vägen hos mamma då vi ska köra brollan bort ett tag :D
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2013 11:25

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2013 09:43

God morgon i värmen .... Är för varm för att sova nu mera :P , dax för att öppna fönster under natten tror jag.

Började min morgon med att ge ankorna mat o vatten :) sen är det dax för Milan o Buzz att få sitt :D , kokt lax.

Väntar på arbetstränaren som skulle komma idag med :) , kanske kommer det hinnas med en del?!
Lilla är just nu lite piggare men det gick till o från igår med :/ Så jag vågar inte ropa hej än .
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards