bonnaliv

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Cicci & Ebbe - 13 maj 2013 21:50

Poppe o ting ...
Kände att jag va tvungen att visa va snygg ting är efter arbetstränarens dag här :P
KramC

Av Cicci & Ebbe - 13 maj 2013 17:31

Sååå sen någon timma tillbaka så sover typ hela huset :/ . Gubben orkade inte ens äta middag så då slängde jag igång till lilla ... SOM MED SOMNADE :/ ... För min del blev det piroger , från frysen till micron ... Det va min middag :O. Roligt värre :S ?!!

Ska väll sätta igång men att göra rent hos balo o lady då ... Ankorna behöver jag hjälp med o göra rent hos ( är en sak som är säkert) .
Känner mig förbannat ensam :( , konstigt när det finns fullt av liv omkring mig :P.
KramC

Av Cicci & Ebbe - 13 maj 2013 16:30

Lite glatt skutt av beskedet men hakan trilla ner en sväng ändå :P då bara huset kosta 13000 men visade sig att jag beställt 2 o på det frakt mm :D
Jaja ... Kal o Ada får hus iallafall då :P de kan ha en som sommarstuga ;) hahahahah.
KramC

Av Cicci & Ebbe - 13 maj 2013 13:38

Tar en pause ...
Städning i full gång :) .
Arbetstränaren på väg hem :P.

Hunnit med att kolla över både klocka o ting ( ting är inne nu) , fått in Danetta . Matat o tvättat ur ankornas vatten "burkar" , gett kaninerna , gett kal o Ada ... Nästa är göra rent hos ankor , lady o balo. En sak i taget :P
Städar först lite emellan :)

Här får vi påhälsning ett par gånger om dagen nu mera när dörren står öppen :O . En svala flyger in , runt o sen ut o så gör den några gånger om dagen då dörren är öppen. Fått för mig att det är samma ... Fråga mig inte hur men då det är samma sak så .... Där av slutsatsen !

Hade tänkt åka till byn o va med lilla på lekpark men gubben är så slut så han får äta middag o sova för natten när han kommer hem :S . Vi får roa oss på gården ... Mamma får extraknäcka som lekkompis :)
KramC

Av Cicci & Ebbe - 13 maj 2013 11:46

Ja visst har man hört talas om de som åker på semester o hyr lite var stans :)

Idag har vi fått ett par hyresgäster här på gården :D
Va vi får i hyra? Se på dessa vackra skapelser ;)
KramC

Av Cicci & Ebbe - 13 maj 2013 11:42

Magen är jätte :)
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards