bonnaliv

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Cicci & Ebbe - 1 maj 2013 23:34

Av Cicci & Ebbe - 1 maj 2013 14:30

Idag är vi 4 ankor större i familjen :)
Blå ankor :) o jag är aldeles kär <3 Gud va sött!!
KramC

Av Cicci & Ebbe - 1 maj 2013 09:19

God morgon :)
Solen skiner o ja man vaknar på top :D
Gubben väckte mig med att ha fixat allt redan med vännerna o hundar o kläckte nyheten om att vi ska bli fler i familjen på måndag . :O
Hahaha.... Som jag längtat efter just denna dagen :) (säger inget mera nu men lovar er en uppdatering :P snart igen på den fronten
Kram C

Av Cicci & Ebbe - 1 maj 2013 00:57

God kväll denna Valborg :)sitter med ett glas vin i hand o vill utbringa en skål för dessa original vi har i världen. De som man inte ser så ofta eller så mycket av!!!

Vilken dag må jag säga ... Tänk att stressen har legat på 120 typ o ändå till största besvikelse så har jag inte kommit ut med vännen ... I morgon ljuder startskottet ;) o detta är med 237 % säkerhet! :D
Köpt ny bil då vi haft en skorv som knappt hängt ihop pga vägen här :/ o jag måste säga att det va värt att sälja min leksak (4-hjulingen) för att köpa den :P så för att känna på den så blev det en resa till Örebro :D . Va ju tänkt att hinna till hööks för ridbyxor o skor både till mig o den som ska jobba här men då affären blev kl 17 med "leksaken" o skrotbilen efter det ... Ja ni kan nog räkna ut själva o emellan detta köpa den nya bilen. Stress stress stress ... Men sen va vi iallafall iväg . :) kanske inte den snyggaste av färger men den är riktigt fin i solljuset :) o jag är riktigt nöjd !
Blev lite bortskämd med färgbomb av gubben ( bilden) , vin (3l) , blommor o lite annat smått o gott :) HÖÖKS BLEV INTE AV !! Missade det :S men på torsdag bär det av igen :) mot Skövde denna gången . Har beställt hem ( kan anses galet ) ryktset för över 500 st / 4st eller va det kanske 5 ??!!! O en klippmaskin för över 3500 :O , tanken med maskinen är att den även är passade hundar ... Så Selma ... Sen så Danetta verkar ha svårt att släppa päls Så får hjälpa henne på traven?? Kan va kul o prova på lite mönster på några med :P o syrran vill ha crème klippt :D ja va fasen ... Annars så har man en bra maskin för hunden !! :D

Nååå maj då ( välkommen) .. Ska väll ändå bjuda på sol o grönt , här är det knoppar på träden :) . Några friska föl är hoppet ...

Kvällen bjöd på en tvär full men såååå glad bror hahahah... Måste inlägga att det händer dock inte ofta ! En riktigt trevlig stund efter Örebro må jag säga .. Nu är familjen i säng o jag ensam vaken. Kollar på (ja skratta för det är patetiskt) nyheter på SVT24 :S denna kväll men jag må säga att jag är inte den som vaknar i morgon med ångest o illamående ... Tankar om varför o ligger nerbäddad o tycker synd om mig själv. ;) Vet några som får möts det i morgon :P

1maj kära vänner .... Hoppas ni haft en SUPER TREVLIG KVÄLL!!
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards