bonnaliv

Direktlänk till inlägg 22 mars 2017

Kommer paketet ?

Av Cicci & Ebbe - 22 mars 2017 11:09

Go morgon :)
Sitter här o lyssnar på fågelkvitter . Undra va de i storstäderna lyssnar till på morgonen till sitt kaffe , trafiken? Kanske är det ljuv musik i deras öron?
Fåglarna sjunger o kvittar för fullt här, jag kan just idag inte förstå de som vill byta bort dessa stunder mot avgaser o bilar :D
Visst jag har med bott i städer o trivdes men är så mycket man missar av vad naturen har att ge en stressad själ .

Jag ska ju åka o fixa mitt hår med. Vet inte om jag sagt det innan här - dreads !
Helt ärligt så vet jag inte varför just det slog mig så hårt men längtan efter förändring i allt va stark nog att få mig vilja testa något nytt . Någon rolig förändring!!!
Fick se om detta på fb (så klart vart annars) o jag skrev till henne som gör det . Bokat!!
Hello Göteborg- här kommer jag :)

Spännande , 4 timmar o sen får man se resultatet :)

Det är vår o det märks :P Testor kommer bara hem för o äta o är borta hela dagarna . Rosett där emot håller sig mer inne .
Snart drar la hon igång o marsa :)

Jag har glömt att berätta om mötena (familjehem) . Vi hade 2 på rad där, tycker de alla kör efter olika regler . En del kan tycka vissa saker är ok o andra inte . Jag får tex lida för saker NU som är 13 ÅR GAMMALT . detta med att ge folk en chans finns inte hos vissa o ändå vet de inte historian bakom det. Irriterande om något!! Man kanske skulle lägga ner det man brinner för o satsa på något annat ?
Hur som så lever i ett samhälle där det är helt ok att göra skillnad på människor, en del kan begå brottsliga handlingar men ändå ses som OK !!!

Här hemma har 2 legat sjuka . Både gubbe o lilla spydde o mådde skit. Tur är att det inte biter på en annan så lätt (peppar peppar ta i trä) . När jag sjukanmälde lilla så fick jag veta att endast 8 elever va på skolan i fredags , resten va hemma sjuka :/ Vad det är sol går vet jag inte. Kan inte kalla det magsjuka heller för illamåendet har gått över till feber o halsont .
Blir till att äta glass i stora lass :D o när man är sjuk är det helt okey .



Väntar på mitt första paket från www.sportbutikonline.se . Jag vet va det innehåller men avslöjar det inte än . Borde komma idag så det blir i morgon första inlägget om inte senare i em/kväll.
Skulle ha 2 samarbete men när allt va "klart" så ville de andra ha betalt för varorna o räknade med antagligen att jag skulle göra reklam gratis för de :O hahah va tror de eller ? Då skulle man ju kunna göra reklam för vad som helst , bara välja o vraka vilket :D måste skratta!!

Ne om man skulle till o göra lite nytta o sparka igång denna dagen.
KramC

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards