bonnaliv

Alla inlägg den 10 mars 2017

Av Cicci & Ebbe - 10 mars 2017 22:52

Måste komma igång nu med bloggandet , fokusera på hästar o allt omkring det! Jag tror att det kan hjälpa i sorg arbetet:(

I morgon tar vi då första steget för lite mer hästaktivt liv . Grannen kommer upp i morgon o vi har bestämt att ta med de små på en tur , alltså Poppe o nicke ska få ryttare o komma ut . Självklart blir det bilder :)

Idag fick jag en härlig morgon när jag väl kom upp. Vårkänslor här på hästarna o de hade poängtera staketet o for omkring oöverträffad gården , skuttade sparkade , lekte fram o tillbaka. Blev att ut för att jaga . Pippi va på väldans lekhumör o sprang iväg o fick med sig de andra så fort jag kom i närheten. Man kunde se att de hade kul :D men jag kände just då att de va nära hamburgebröden ;)

Helgen är barnhelg, har Simon tills på tisdag! Även han ska nu få sitta upp igen.
Idag har jag planterat om o isär en massa av mina växter här hemma :) jag är ju tokig i det o vill ha massa , rena jungeln !! Roliga är med att jag fått en typ av palm stor som attan , upp till tak som vi ska forsla hem .
Hur många av er som läser gillar växter ? Kanske kan byta lite skott mm ?


I veckan kommer nog ett paket till mig o då är det dags att blogga på allvar , då får ni lova att hjälpa mig att få detta att rulla. Mer info kommer !

Ne dags att skölja ur hårfärgen , längtar tills den 24.e , då blir det Göteborg o dreads för mig

Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards