bonnaliv

Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Cicci & Ebbe - 26 mars 2017 01:21

Go kväll (mitt i natten)
Satt här tidigare o kollade lite på nätet , fastnade på en bild på ankor o texten att nu är det vår - ankorna ute igen !
Har jag missat något? Är det ok o släppa ut höns mm igen?
Inget hört på länge via nyheter mm om fågelsmittan nu o nog heller inte hört om några omtalade upptäckta fall här omkring innan heller men ändå man får ju göra det som är sagt .

Jag skulle ju komma igång med mitt "arbete" , rättare sagt samarbete med www.sportbutikonline.se men nu har livet lagt krokben igen o dagens ALLA PLANER har gått i stöpet !
Va ju tänkt att ta mitt inlägg om det idag då torsdagen inte alls ville samspela heller. I morgon blir det att köra möbler mm från mamma o pappas men ska väll ställas om i natt till sommartid? Kan nog kanske få ihop bilder mm för inlägget om jag har tur. Känns ju som jag sviker de då min tanke var att komma igång DIREKT !

RABATTKODEN är iallafall pippi där man får 10% på valfri vara
Så in o shoppa något .
Skulle Va roligt om någon via mig fann de o handlade iallafall något.
De har bra saker för några olika sporter .

Jag va ju då igår iväg till Göteborg o gjorde mina dreads o va hårmodell :)
Det va jätte kul o jag är supernöjd. Det ljusa i visade sig vara självlysande så jag blev ganska överraskad idag.
När jag va klar o barnen lekt en hel dag

Så åkte vi till gubbens farbror , de bjöd på otroligt god hemmagjort pizza o supertrevlig kväll. Det roligaste är att de inte träffat varann på väldigt länge innan o ÄNTLIGEN fick gubben träffa honom igen . Kändes inom en !!!
Familjen är ju så viktig o en dag (se på mig) står man där utan den :'(
Iallafall utan några av de viktigaste personerna i den !
I morgon är då helgen över o Simon ska hem. Tiden har gått snabbt o vi har haft trevligt ändå o bara glada miner.

Ne nu börjar mina tabletter sätta in o det är nog dags att försöka slappna av .
Bara så ni vet så läser jag era inlägg , ni som jag följer så gott jag kan men är skit kass just nu att kommentera.

Önskar er en fortsatt härlig natt o att vi alla går in i sommartiden med lite mer glädje.
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards