bonnaliv

Alla inlägg den 23 juli 2016

Av Cicci & Ebbe - 23 juli 2016 23:52

Hejsan hello !!!
Shit va dagarna o timmarna går fort:/ jag hinner inte ens med det jag vill o borde . Man måste ju prioritera mellan varven o nu har inte det varit precis det som gynnar oss i slutänden . Lagt mer tid på annat o andra men å andra sidan - en dag kan jag inte säga att jag ångrade att jag inte la tiden mer på det eller dem.
Middag hemma hos mor o far efter fotbollen :) Det blev poker efter det ..... så roligt o spendera tiden med ens föräldrar nu när man är äldre o klokare , förr ville man knappt va i närheten. Haha !!! Men man förstår att livet inte är för evigt o heller inte de .... inte någon för den delen så det är bäst att utnyttja tiden man får med varandra än o slänga bort den. Hellre en dag där när jag kan än en dag på fylla o galenskap som så många väljer före annat .

Jaha ....
Annars så står väll de mesta stilla just nu ! Jag saknar min träning med ska allt få igång det med inom det närmsta på ett eller annat vis :) får väll ta o cykla in i värsta fall eller en springtur i skogen . (Bara så nojig att springa på en av björnarna som håller till här)


Nu är det iallafall planerat en resa till Danmark i veckan . :P ser fram emot den långa stranden o nordens största nöjespark , hoppas på o hinna med djurpark med . Ska hälsa på lite gamla vänner om de är hemma men annars så är det en massa ändå att fylla de dagarna med . Se kyrkan (eller om det va en fyr) som försvinner i sanden kanske eller något annat kul . Restaurang måste vi ta ett par med men blir nog mest en filt o mat vid vattnet om jag får bestämma den biten ;) Kanske sitta på balkongen o se ut över utsikten.
Ny bikini måste inhandlas o åker vi natten till tisdag så haha ja då är det snart dags att inskaffa den :P

För den som undrar hur det går med ormarna så :D jo tack det går bara bra. De har fått mat o vatten , varit uppe en snabbis . Ska ge de någon/ några dagar till att smälta maten så de inte blir stressade , sen blir det att riva ut deras terra o lägga in bottenmatrial annat än tidningar o inreda . De ska snart komma upp i vikt o mående . De är snälla , inte de minsta agg trotts hunger o det tackar vi för . PS) bilden av de 2 högst upp är min av de :P vackra skapelser!!!!

Ne .... nu känner jag mig tom ....
Studera lite mer om naglar o sova kanske ! Blir inte precis någon vila innan resan inte :S massa kvar i lyan o ska va ute till den siste ....


Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards