bonnaliv

Alla inlägg den 17 juli 2016

Av Cicci & Ebbe - 17 juli 2016 09:28

Ne då inte ur sängen än även om man varit uppe så har jag gått tillbaka ! Har världens godaste säng som jag köpte när jag bodde i lägenheten. :P
Ibland får man unna sig någon timma att bara ligga o dra sig.

Jag tänkte höra om någon av er som läser använder fitline?

Jag har använt det i ganska exakt 2 veckor nu.
Varje morgon drar jag mig för morgon blandningen av basics o activize :S jag brinner upp inifrån o ut o blir blossande röd i hela ansiktet !!!! Är det normalt ? Jag får inte varje gång men när det blir så ja då blir det rejält ...... allergisk reaktion? Det försvinner ju efter en stund men är riktigt obehagligt!

Vi hoppar över det nu ...

Idag skiner solen , idag kanske jag kan få med det som är kvar i lägenheten?!
Skulle va skönt o ha den biten avklarad .
Känna att man är hemma på ett ställe än splittrad på 2 .
Denna helg har vi ju haft filippa o hon åker hem idag, lika så är riddarveckan över ....yeeees!!!

Vi som bor här är ganska trötta på den:)
Efter 27 år ....

Ne nu blir det att ta morgon drinken o hoppa upp ...

Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards