bonnaliv

Alla inlägg den 25 december 2016

Av Cicci & Ebbe - 25 december 2016 09:37

God morgon där ute !
Hur va eran julafton?

Här fick barnen en jul iallafall :)
En annan va ju ute i sista sekund o handlade allt o det känns i fötter o ben . Igår kunde jag knappt stå på fötterna :/ (aldrig varit med om liknade)

Vi samlade familjen som vi alltid brukar göra varje år .

Vi dukade upp o även pappa fick en tallrik o en folköl . Vi valde att ha en vit jul så jag förbjöd allt stark , en folköl till maten thats it !!! Det just för att pappa alltid ville ha det.
Barnen fick den jul de ville med en massa paket

O tomtemor än tomtegubben själv!

Vi slopade traditionen detta år o det blev allt lyckat :D

Tyvärr blev inte denna julafton bara glädje med att se barnen o deras glädje . Vi blev ännu en familjemedlem mindre :(
Det gick inte mer så nu Bremer fått sin eviga vila :'(
(önskar inga frågor om det än ,är hårt o både jag o gubben grät igår)

Mamma var med men hon va så trött :( o det skrämmer mig! En mamma som fryser fick varma klappar i år :) vi köpte mjuk o go pläd , fluffiga rosa strumpor (precis som mina)

O tossor sånna tjocka , mjuka härliga! Å en låda med oljor mm att smörja sig med då hon är så torr i huden .

Idag ska hälften komma på julmiddag ! Brorsan o hans familj är hos hennes mamma . Idag blir bara en lugn dag ....

Borta hos min kusin är min moster o familj, kanske de kommer idag , det vet ingen !

KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards