bonnaliv

Alla inlägg den 18 december 2016

Av Cicci & Ebbe - 18 december 2016 15:29

Jaha det ser ut som dagarna går här ändå! Vet inte riktigt va jag fyller dagarna med för ibland kommer jag på mig med att fundera på vart timmarna tog vägen :P
I helgen vet jag iallafall va som tjuvat ;) min tid

Simon har vi haft sen efter begravningen o igår fick även Nadja följa med hem o sova över.
Annars så brukar jag sitta på soffan o rätt som har några timmar flugit förbi utan att jag ens uppfattat det .

Det är möten inbokat igen o i vecka ska en annan kommun ringa o boka möte också . Det är så många som de vill placera men så blir det tyst o vi hör inget mer sen ....
Nu handlar det om pojk på 3 , 10 o 15 .

Värsta är den som nu va sagd att placeras hos oss o sen????? Ibland funderar jag på om de är värst seriösa de där som jobbar utanför kommunen . Flera har bokat möten mm men dyker inte ens upp för de har sk glömt ! Hur kan man glömma om man har ett barns framtid på sitt ansvar ? :/

Nu känns det ändå som det kommer bli bra .... jag låter inte de förstöra glöden vi har att hjälpa de barn som behöver! Finns rötägg inblandat i allt tyvärr också i detta .

KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards