bonnaliv

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2016

Mer småttingar

Av Cicci & Ebbe - 14 augusti 2016 08:53

Suck ...

Vem vill ta över min sömnlöshet ??? Den bortskänkes! Sovit 3 timmar på morgonen , jippiiii!!!!
Är så mycket tankar som gå . Är inte så konstigt , är mycket o bära på just nu o denna ovisshet o oro.

Molly är piggare, mycket... det är bra det .
Här på gården vankas nya valpar !!! Selma i höglöp o så kommer gubben med Gizmo utan förvarning, gissa vilka som satt när jag kom ut?...
Jo då , Selma o Gizmo! Den lille "skite" (kärleksfullt ment) har antagligen känt att hon löpt o sprungit hit upp.
Turen i det hela är ju att de bli små o fina , fått kullar med de 2 innan som några kanske vet :)
Bara o se fram mot nya valp pip när dessa antagligen flyttat . 2 flyttat o 2 kvar:D


Igår blev en trevlig em/kväll
Gjorde som planerat middag hos mor o far . Köttfärslimpa fylld med bacon o ost med sweetchili sås , potatis o grönsaker . Vi va 12 personer !!!!! :D
Jo då , limpan va en plåt stor ! :P
Efter maten blev det poker med många skratt . Är så härligt o se men vi i familjen måste ju försöka få varann att finna någon glädje .

Vem kan man förlita sig på om inte de närmsta ?! Den orubbliga vägg att luta sig emot när allt annat gungar o ramlar i småbitar. Jag har lärt mig det sista året att en familj kan va väldigt stark eller en i den med familjen som stöd. Allt skit knyter våra band ännu starkare !

Ne nu har jag ingen mer att skriva...

Tog liksom stop
KramC

 
 
marianne

marianne

14 augusti 2016 17:10

Det finns väl abortpiller för djur som tjuvparar sej? Bara tänkte om du har fullt upp med annat nu.....
De är ju väldigt söta de små ni har, men jag har bestämt...inga mer hundar eller katter efter dessa...

http://marresmams.blogg.se

Cicci & Ebbe

15 augusti 2016 10:27

Det vet jag inte :/ men gubben valde att behålla o Selma är ju hans .
Ja de är söta , galet söta men nu är bara 2 kvar ...
KramC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards