bonnaliv

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Cicci & Ebbe - 9 augusti 2016 22:54

Nu blir jag förbannad rent ut sagt !!! Fortfarande försvinner inlägg när jag skrivit o sparat !!!! Hur irriterande är inte det när man ser att inläggen inte finns på bloggen . Skit bloggplatsen!!!

Om nu detta inlägg mot all förmodan skulle bli kvar så vill jag berätta att vi fått nya bilder på ståtliga findus :D
Han har blivit valack så där rök min chans att ta ett föl efter grabben vi gav bort. Känns ju lite besviket men men ...... hjälper inte vad man tycker precis i den frågan ! Men visst är han fin ? :)

Chansar igen för 3 e gången med bilderna på filippa o lilla när de va ute o red här om dagen :)
Poppe är så duktig.... minns inte om jag skrev att lilla till o med hoppar med honom?! Så duktig har hon varit o lärt honom .
Man får väll skryta lite om de!? :P

Bilden från när filippa o lilla va ute själva på en tur igår måste jag visa med .

Nu är 2 av de små valparna tingade , första flyttar redan på måndag eller tisdag o det blir lilla Molly som hon ska heta o sen Stella som mini fick som namn . På fredag ska vi in med Molly till vet o göra allt som skall innan försäljningen :)
Kommer bli tomt då det är det lilla busfröt som alltid tar sig ur utegården in för o gosa o va social

Hon är ju så ursöt, hamnar i Tingsryd:)

Är inte bara glatt...
I morgon ser det ut som vi får åka med Molly (mamma molly)

Till vet också..
Hon är så konstig , slö :/ ja jag ser att något är fel för hon är den spralliga som hoppar o far så fort man säger godis , kissa mm men nu reagerar hon knappt. OROLIG!!! Blir tidigt för sen ska vi till sjukhuset med min mamma vid 13-tiden .
Känns inte bra kan jag säga. Blir lite mycket igen !

Annars så....
Det rullar på. :) Vi ska göra ett försök att starta eget. Vad skriver jag inte än , det får bli när det är klart . Ska skicka in o söka F-skattsedel till o börja med .
Det ska tapetseras o jag väntar oroligt på samtal från kommunen som ska komma ang fosterbarn . Hoppas vi hinner fixa till lite mer innan de kommer hit ... (ber)
I morgon börjar lilla med på fotbollen i hova If . Första dagen, hon va o sparkade i sommar 2 dagar för o se om hon ville fortsätta. Det blev ju att vi inhandlade fotbollsskor, skydd o strumpor i danmark

De ska ju invigas annat än fotbollen med pappa o de andra på lördagar .
Snart har vi fullsketna dagar o skolan drar igång med , klass 1 :D

Ne om man skulle spara detta inlägg nu o se om det med försvinner . Vill ju inte precis skriva en massa så försvinner det som alla andra inlägg det sista. (Grrrr) spänningen är olidlig !

God natt på er o håll tummarna för oss i morgon
Kram C

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards