bonnaliv

Alla inlägg den 17 november 2016

Av Cicci & Ebbe - 17 november 2016 07:59

God morgon

Intagit soffan som jag allt som oftast gör nu mera på morgonen. Tar igen förlorad sömn , sover så dåligt om natten.

Jag skrev tidigare ett inlägg men som vanligt när det försvinner tappar jag orken o lusten !

Lilla va på skyttetävling på söndagen

Vi fick bita ihop de timmarna helt enkelt :)

Allt rullar på i sitt vanliga ....
Igår va det sjukhuset , pappa rönken o jag in o ta bort :/ . Nu hoppas jag bara att det är borta helt !!
Idag är det mammas tur för cellgifter o lika så i morgon.
I morgon kommer också ett par från ett ställe om placering av barn . Dessa 2 håller vi verkligen tummarna för . Dessa 2 barn är perfekt i ålder att det inte är förstora glapp o enklare att hitta på saker med de alla 3 då tillsammans . Det är också en viktig bit så det ska fungera . Så mycket man fått veta nu det sista o man vill verkligen hjälpa alla! Tyvärr har vi inte den platsen vi hade önskat för en 10-20 barn ;) . Ett o annat chockerande har krupit fram om en annan person som stått oss väldigt nära som denne blivit utsatt för .
Är en del att bearbeta kan jag säga även för en annan som varit så nära o sett att något är fel men inte kunnat nå fram eller hjälpa tidigare men nu har jag fått igång bollen då det kom fram .

Hoppas verkligen hjälpen sätts in direkt!
Med andra ord så händer en hel del här även om jag gör minsta lilla . Ser allt bättre nu ! Lika bra att inte stressa med , inte konstigt att man blir dålig när det är så mycket hela tiden o ens egna krav blir totalt för stora på det .

Jag har fyllt år med mitt i allt :D

Tiden går....
KramC

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards