bonnaliv

Direktlänk till inlägg 22 mars 2017

Sjuka av mat !

Av Cicci & Ebbe - 22 mars 2017 22:37

Go kväll

Här ligger jag o kollar på Rebecka Martinsson , ny kriminalserie :) . Någon mer som tittar ?
Idag har varit ännu en sån där dag med massa o göra men inget som är värt o skriva om . Läget med lilla är det samma o idag tror vi att deras illamående kom från pizzan de åt med kebab. Vi brukar köpa familjepizza o halva är kebab o andra vanlig vesuvio . Jag åt av vesuvio o de båda kebab o båda spydde efter . Kan ju inte va annat än den anledningen ! Ögoninflammation har iallafall lilla fått o så ont i halsen så hon inget äter knappt alls . I morgon blir det vårdcentralen med henne . När ens barn sitter o gråter för o dricka saft så :( , mitt hjärta brister .

Idag kom paketet då från www.sportbutikonline.se , i morgon är det tänkt att köra första inlägget med paketets innehåll :P

Jag är ivrig att komma igång :) hade velat fotografera idag men då det varit så mycket annat så blev det inte av ! Mailade de då jag saknar rabattkoden , vore bra o ha nu :) . Tror nog den kommer så jag kan dela den med er :D

Ne om man skulle ta o göra kväll .
Måste försöka komma o göra nytta i mamma o pappas lägenhet med , inget annat val så länge till ..... dagarna tickar !

KramC

 
 
Marianne

Marianne

23 mars 2017 22:16

Vad tycker du om Rebecka Martinsson då?
Jag har varit matförgiftad två gånger...fy f-n säger jag bara. Den sista gången fick jag hög feber och trodde jag skulle dö...

http://marresmams.blogg.se

Cicci & Ebbe

23 mars 2017 22:18

Jo då , den verkar faktiskt va helt ok :) o nu sitter jag o tittar på gåsmamman för första gången :D
Ja matförgiftning är ingen höjdare :S va till läkaren idag med lillan o ska tillbaka i morgon igen :(
KramC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Skapa flashcards