bonnaliv

Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Ta dagen som den kommer vänner

Av Cicci & Ebbe - 20 april 2013 17:43

En solig o underbar dag :)

Idag fyller min son 13 år :P så jag har skrivit med honom en stund :D
Gratulerat o så där ;)

Varit på klädbytardagen :) 10 par byxor , 3 kjolar , massa tröjor , linnen o några klänningar :) blev det med hem , Pyamas , tofflor o ballerinaskor .Jag är övernöjd med va jag skrapa ihop på en timma :P . =640 kr , billigt o bra :) Va som fattas nu är garderoben vi köpt men den kommer när vägen är ok här :P då den är stor o i speglar . Ska väll se till o rensa bort kläder som börjar bli på sista värsen ( alltså för små ) , kanske lämna vidare till Nadja ?!
Har inte blivit mycket till häst idag för min del . Missade förut när emriki sprang bredvid o med gubben när han körde genom hagen med 4-hjulingen. Han bar sig så snyggt med nacken rakt upp o svansen upp. :P stilig grabb minsann. Har brollan på besök , skruvar ner sin bil i delar . Lika bra de ;) så slipper vi dra de loss mm :P som vi fick göra i vinter .
Ute är så härligt väder , solen skiner o det är varmt ... Idag har jag bara legins med jeans-shorts över , nättöja o väst över :P ... HÄRLIGT! Kan man tänka sig?! :)
Gubben kör ved o kör upp landet :P . Här ska sättas potatis o massa ... Snart hoppas jag ! Lilla har hoppat stuttsmatta med morbror som ni kan se på tidigare bilder :) va hon hade kul. Hundarna kan äntligen va med ute längre stunder o de sover galet här i vardagsrummet efter att lekt läääääääänge o massa .

En dag som bara e soft , tycker vännerna va värda en dag lik vår med så de får bara göra som de känner hela dagen igenom :P några leker , någon letar gräs o annat gott , Pippi solar o Q snackar med fåren :)

KramC

 
 
Emelie

Emelie

20 april 2013 22:30

Vilket fantastiskt väder, nu mår både vi och djuren :-)
Vad kul att du hittade så mkt under er lilla "shoppingdag" och
till ett bra pris dessutom.

Kan tänka mig emriki var tjusig när han sprang med gubben din ,och de är ju då vid de tillfällena man skull haft en dold kamera;-)

Kram Emelie

http://www.fullblodenicentrum.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

20 april 2013 22:35

Ja Det har bara varit på topp idag :D

Ja tänk om man kunde ha en snabbkamera med sig alltid :P jag svor högt att jag lämnat telen inne :/
KramC

 
sara

sara

21 april 2013 09:48

GRATTIS till sonen!

http://sanellie.bloggplatsen.se

Cicci & Ebbe

21 april 2013 19:19

Tack tack :)
KramC

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Ovido - Quiz & Flashcards