bonnaliv

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

En STOR mugg kaffe

Av Cicci & Ebbe - 16 oktober 2012 09:19

Svårt att vakna till idag :( känner mig omtumlad , slagen :/ . Natten har varit riktigt lång med massa smärta o massa funderingar . Gråten gömmer sig bakom ögonen hela tiden o jag undrar var han ska begravas , kan jag ta mig dit? Jag börjar bli rädd!! Rädd att fästa mig , gå vidare , mista nästa - morfar av alla .. Då är min grav grävd ! Är rädd att möta min son o att hela jag kommer att rasa :/. Spelar Håkan högt , spelar känslor av mig .. Lättare att kliva vidare? Jag vet faktiskt inte ! Gräver ner mig i glädje över gubbens lycka , planerar ... Snart är första året klart för de här innan de ens satt sin fot här :O. Jag undviker att sörja ... Sörja som jag känner att jag behöver :( . Känslan är tung , svår att bära ... Svår att leva med!

Så ... Nu har jag fått det ur mig med :) va liksom bara tvungen att få det nedskrivet . Denna morgon startade som ni märker kanske inte alls som man önskat det. Lilla va riktigt Morgontrött men jag va inte bättre ... Hade velat slänga telen i väggen o krypa ihop med min dotter igen. Nu är hon på dagis , idag skulle det sättas tofsar innan vi gav oss iväg så Jaaa... Hon Fick som hon ville :D Gubben visslade på order av mig för att se så hästarna va kvar i våra marker o känslan av att se hela högen komma springande är utan beskrivning . Först trodde jag att crème va den som först hörde men så va inte fallet alls för mellan träden kom min egen bulldozer ;) , Pippi ... Hon hade dragit flocken med sig :D hon är för härlig , hon får mig att le .. Sitter här o skulle ha tagit tag i städningen MEN har inte varken orken eller LUSTEN till det :( , känns onödigt att spela ett spel för sig själv o tro att man luras tro att allt är väl. För det är allt ANNAT än det. Skulle ju bege mig ut till Pippi men jag är fast i musiken :O svårt att slita mig men jag vet att hon finns där när jag väl tar mig så långt att kliva steget ut genom dörren :). Idag hoppas jag på att dagis korten kommer med posten :P Hahaha ... Ska faktiskt bli kul att pryda väggen med dem :).
Ne om man skulle ta sitt sorgsna arsle vidare till dammsugningen ?!
Kram C

 
 
AA

AA

16 oktober 2012 10:23

Nadja & jag vill med ha foto på er sen ...

http://mittliviord.devote.se

Cicci & Ebbe

16 oktober 2012 10:25

Klart , det ska jag nog kunna ordna :D
Pözz syster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cicci & Ebbe - 17 maj 2017 01:50

Å nej Varför sova bort livet? ;) här är man vaken o kl börjar gå mot 02 . Har inte varit så flitig på bloggen som jag hade velat , tyvärr. Vet inte va som finns o skriva som vanligt när jag väl ska till o få ner några ord heller :P Kan ju ...

Av Cicci & Ebbe - 9 maj 2017 21:43

Hej o hå.... Vår vardag är under prov då gubben har nytt jobb , skift . Det är mycket att anpassa o tänka på när man bor så här o speciellt då jag fortfarande inte tagit tag i mitt körkort :S Han ska vänja sig med tiderna o vi ska få allt att p...

Av Cicci & Ebbe - 8 maj 2017 08:19

Dagarna drar förbi .... Har inte haft en tanke på bloggen när orken funnits att sätta sig o skriva lite :/ . Emriki får sin medicin 5 dagar o 10 dagar . Han tar det så snällt , lunkar fram . Uppenbart är att något skrämmer honom i hagen då han ...

Av Cicci & Ebbe - 3 maj 2017 23:52

Jaha bloggen va som bortglömd mitt upp i allt ruvande mm :P Ne men allvarligt! Detta kan inte hända igen , att någon ger sig på våra djur?! Skulle ju inte va första gången o nog heller inte sista i detta sjuka samhälle men nu får det väll ändå ...

Av Cicci & Ebbe - 24 april 2017 14:48

God dag!!! Denna dag va planerad så gott som in i det minsta o vi stod bara o väntade på att kl skulle bli 17'00 . Hem kommer lillan från skolan o hade börjat räkna ner . Nere i byn ska en affär stänga o idag skulle de köra - Fyll 2 pappkassar ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Som hästägare ... Va är för dig viktigast
 Prestation ( tävling o resultat)
 Stam ( man måste rida "högt")
 Relation o samspel
 Vadå? Jag har bara häst för att ha!?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Paduan hönsen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken ( lämna ett avstamp)


Skapa flashcards